5 of 13 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Rolf Koster in Any Dream will do!
  [ # 61 ] 19 May 2007 10:55 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Degene die bij de BBC de programmering doet mag weg. Aan die tijden is geen touw meer vast te knopen. Vanavond om 21.10u en 23.00u.

Benieuwd wie er vandaag weg moet. Als het aan mij ligt Lewis. En als Craig, Daniel of Lee over een paar weken Joseph wordt reserveer ik m’n kaartje 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 62 ] 19 May 2007 01:17 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

eastwick - 19 May 2007 10:55 AM

Degene die bij de BBC de programmering doet mag weg. Aan die tijden is geen touw meer vast te knopen. Vanavond om 21.10u en 23.00u.

Benieuwd wie er vandaag weg moet. Als het aan mij ligt Lewis. En als Craig, Daniel of Lee over een paar weken Joseph wordt reserveer ik m’n kaartje 😊

Is inderdaad wel ongelofelijk verwarrend als ze elke week een andere begin tijd nemen :vaag:
Kan het vanavond niet zien, omdat ik naar een verjaardag moet. Maar de video recorder wordt ingesteld 😄  Moet toch weten of mijn favorieten door mogen 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 63 ] 20 May 2007 12:16 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik had toch eigenlijk verwacht dat Lewis in de sing-off na zijn ‘Bring Him Home’ de laan uit zou worden gestuurd. Helaas moest Daniel weg… en ik vraag me af of door het tactische wegstemmen van Lloyd Webber de weg niet geplaveid wordt voor Lee als Joseph ?

Het kan aan mij liggen, maar zong Billy ‘Leon Cooke’ Elliott niet erg vals in ‘Electricity’ ?

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 64 ] 20 May 2007 01:34 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Goh, Daniel eruit…Ik had echt verwacht dat het voor Lewis afgelopen zou zijn. Ik denk ook dat er intussen heel voorzichtig op Lee aangestuurd wordt. (mijn persoonlijke favoriet 😉, wat een kippevelbrengende uitvoering van “Paint it black”). 

Los van de hele competitie zou ik Keith een keer “Bring him home” willen horen zingen…

[ Gewijzigd: 20 May 2007 01:38 PM by Kiepkantel ]
   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 65 ] 20 May 2007 08:12 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Hoe kan dit??? Ik had kippenvel bij Bring him home, van Daniel. Hij deed het zo goed!
Ik zat het net te kijken samen met mijn ouders en zusje, en allemaal hadden we zoiets van Huh, dit klopt niet, waarom???
Had echt verwacht dat Lewis er uit zou gaan, omdat hij ook niet al te best was gisteravond.

Mijn favoriet is ook Lee, man wat was hij goed!!!! Echt geweldig!

@Eastwick, dat lag niet aan jou 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 66 ] 20 May 2007 08:14 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

eastwick - 20 May 2007 12:16 PM

Ik had toch eigenlijk verwacht dat Lewis in de sing-off na zijn ‘Bring Him Home’ de laan uit zou worden gestuurd. Helaas moest Daniel weg… en ik vraag me af of door het tactische wegstemmen van Lloyd Webber de weg niet geplaveid wordt voor Lee als Joseph ?

Zoals Bill al zei: Lee was van een heel ander niveau dan de rest, volgens mij hoeft de weg helemaal niet geplaveid te worden.
Ik vond Daniel in de singoff tien keer beter dan Lewis. Blijkbaar worden zij dus niet afgerekend op de singoff, maar op het geheel. En Lewis had bij de Challenge het best gepresteerd. Wordt bevestigd in de videoblog van andrew Loyd Webber http://www.andrewlloydwebber.com/sections/news/newsdb.php?article=73&section=news

Voor Daniel hoop ik dat dit de wake-up call is waar hij op zat te wachten, want ik vond hem nu voor het eerst echt geloofwaardig. En kan hij via het normale audititie-circuit verder komen dan hij ooit gekomen is.

eastwick - 20 May 2007 12:16 PM

Het kan aan mij liggen, maar zong Billy ‘Leon Cooke’ Elliott niet erg vals in ‘Electricity’ ?

Ik vond het niet zo zeer vals, als wel erg kort toontjes, en weinig ademsteun.

[ Gewijzigd: 20 May 2007 09:22 PM by bobbie ]
  [ # 67 ] 27 May 2007 02:40 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Het was weer een fijne avond gisteren, met Craig als grote verliezer. Enigzind terecht vond ik dat wel, hij bleef toch een beetje de uitstraling hebben van een barbiepop (net als Lewis trouwens, die onterecht niet in de sing off stond….het had “based on this performance” moeten gaan tussen Lewis en Ben).

Het wordt zolangzamerhand moeilijk de winnaar te voorspellen. Dit was wel anders bij de Maria verkiezing, waar Miss Fisher vanaf de eerste aflevering torenhoog favoriet was. Lee lijkt de beste papieren te hebben, maar vlak Keith niet uit! Het wordt spannend en laten we hopen dat de Avro ongeveer een kwart van de kwaliteit van dit programma haalt (al weet ik nu al dat ik Graham Norton enorm ga missen….). En wie gaat de Andrew Lloyd Webber rol op zich nemen? Ik schrok vannacht opeens wakker bij de naam Eddie Habbema!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 68 ] 27 May 2007 05:47 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  18
Geregistreerd  2007-05-25

tja.. die lewis heeft gewoon een uitstraling voor joseph, maar ik ben voor Lee hoor….
ik hoop dat hij wint…

en schrik..
Eddy habbema, op zoek naar evita?
dat zal toch niet…
volgens mij gaat erwin v lambaart gewoon zelfs casten samen met marianne (zij is nu toch lekker bekend en deed toch al heel veel musicals) van wijnkoop en stanley erbij… zoiets zal het wel worden 😛

gr st0rm

   Handtekening   

http://www.musical.stemhier.nl

  [ # 69 ] 27 May 2007 09:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  346
Geregistreerd  2003-03-28

Zou Joop het niet doen? Ik dacht zoiets gehoord te hebben…..

  [ # 70 ] 28 May 2007 07:17 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Het gaat voor het publiek nog moeilijk kiezen worden tussen Lee, Keith en Ben maar voor mij geld nog steeds: Lee for president !  en als hij Joseph wordt, ga ik kijken ook !  😊

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 71 ] 28 May 2007 08:44 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

eigenlijk ben ik naar alle finalisten wel benieuwd. Zat mij af te vragen of oktober een goede periode is om naar Londen te gaan. Het is dan 3 mnd na de premiere. Is de show dan zo ingesleten dat alles lekker loopt, zonder dat het productiewerk is geworden?

Sterke / zwakke punten:
Lee: geweldig inlevingsvermogen v.s. af en toe rare slisklanken
Keith: goede stem v.s. stijve heupen en minder inlevingsvermogen
Ben: super cocky v.s. overacting
Lee: gevoelig v.s. nog niet rijp

  [ # 72 ] 30 May 2007 10:30 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

De laatste Lee bedoel je Lewis denk ik.
En in Londen kun je eigenlijk gedurende het eerste jaar van een show zonder voorbehoud naar een voorstelling. Pas na 2 jaar kan een voorstelling minder zijn, gewoon door een mindere cast….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 73 ] 31 May 2007 06:09 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Jaccozoveel - 30 May 2007 10:30 PM

De laatste Lee bedoel je Lewis denk ik.

als enige Lewis-fan op dit forum zou ik toch beter moeten weten :ohoh:

  [ # 74 ] 02 June 2007 10:19 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Exit Ben, vocaal ook absoluut de zwakste deze keer. Bij samenzang gaat het erg vaak mis. Wat me wel opvalt is hoe ontzettend sterk het ineens klinkt als de “Close every door” zingen, de laatste stuiptrekking. Ook nu weer was ik erg onder de indruk van het afscheid.

Gevoelsmatig denk ik dat Lee gaat winnen volgende week, omdat hij meer podiumaanwezigheid heeft dan de andere twee, maar ik blijf een zwak hebben voor Keith met zijn prachtige stem en zijn wat triestige blik.

  [ # 75 ] 02 June 2007 10:38 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Jeroen - 02 June 2007 10:19 PM

Exit Ben, vocaal ook absoluut de zwakste deze keer. Bij samenzang gaat het erg vaak mis. Wat me wel opvalt is hoe ontzettend sterk het ineens klinkt als de “Close every door” zingen, de laatste stuiptrekking. Ook nu weer was ik erg onder de indruk van het afscheid.

Gevoelsmatig denk ik dat Lee gaat winnen volgende week, omdat hij meer podiumaanwezigheid heeft dan de andere twee, maar ik blijf een zwak hebben voor Keith met zijn prachtige stem en zijn wat triestige blik.

Ik ben, op een klein uitstapje naar Johndeep na,  steeds voor Lee als Joseph geweest, maar ik verheug me elke keer op wat Keith gaat laten horen. Wat heeft dat mannetje een stem :omg: (the voice of an angel), lachje inbegrepen.

Wat Ben betreft, waarom probeerden ze niet uit of hij tijdens een rustige ballad stil op het podium kan blijven zitten. De enige ballad die hij kreeg was het ver-boven-zijn-pet-gaande ‘Crying’ . Logisch dat hij het er dan niet goed vanaf brengt.

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 13