4 of 13 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Rolf Koster in Any Dream will do!
  [ # 46 ] 02 May 2007 05:35 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Kiepkantel - 01 May 2007 10:55 PM

Mijn favoriet is nog steeds Lee, en Chris een beetje maar dat is meer uit sympathie.

eastwick - 29 April 2007 12:12 PM

Bugger… Erg jammer dat é©® van mijn favorieten, ondanks zijn enorme ego, door Lloyd Webber himself met een enorme sneer de laan is uitgestuurd. Maar wat een leuk programma !

Maar woohoo! hij ging wel “out with a bang”: zingt : for I have been prohomised, A SHOHOW OF MY OOOOOWN”

Wahahaha, ik moest daar zo om lachen toen ik hem dat hoorde zingen! Hij dacht vast, mij krijgen jullie hiermee niet klein! O zo!  :tong:
Vind het erg jammer dat Seamus er uit ligt, hij was ook een van mijn favorieten samen met Lee.
Die er hopelijk nog wel een tijdje in mag blijven.

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 47 ] 02 May 2007 06:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  298
Geregistreerd  2004-06-08

Inderdaad. Lee of anders Daniel. Maar niet een van die gladde jonkies, die ik eventueel wel de ‘jonge’ Joseph zie spelen, maar met geen mogelijkheid de ‘oude’ Joseph aan het eind van de voorstelling. (Hoewel ik vrees dat juist die heren de stemmen van de gillende jonge Britse meiden zullen krijgen…)

Skye.

   Handtekening   

**********************************
Go as you please and please as you go

  [ # 48 ] 02 May 2007 09:01 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Vond ook grappig hoe Seamus zich ongeduldig zelf uit zijn jas werkte. Hij zal wel gedacht hebben: “Zelfs dat kunnen ze niet !” 😉

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 49 ] 05 May 2007 04:53 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  503
Geregistreerd  2004-04-28

Het wordt een interessante uitzending vanavond… ㊙️

[ Gewijzigd: 05 May 2007 05:04 AM by Helena_musicalsite ]
  [ # 50 ] 05 May 2007 10:37 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Is dat niet de aflevering dat ze op workshop gaan bij Les Mis en beoordeeld worden door o.a. Hans Peter?

Want zo’n geheim is dat blijkbaar niet :tong:  Dat is ook ergens anders te lezen op internet (ik dacht musicalsite maar dat weet niet niet helemaal zeker).

[ Gewijzigd: 05 May 2007 10:48 AM by Scarletwoman ]
   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 51 ] 05 May 2007 04:53 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2007-05-01

Scarletwoman - 05 May 2007 10:37 AM

Is dat niet de aflevering dat ze op workshop gaan bij Les Mis en beoordeeld worden door o.a. Hans Peter?

Want zo’n geheim is dat blijkbaar niet :tong:  Dat is ook ergens anders te lezen op internet (ik dacht musicalsite maar dat weet niet niet helemaal zeker).

Wat leuk 📣

Ben weer benieuwd vanavond! Zit wel met gekruiste vingers, dat niet opeens Lee of Daniel er uitgestemd gaat worden, want dat zou zo zonde zijn! :sad:

  [ # 52 ] 05 May 2007 09:18 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Ik vind dit ook heel spannend, Lee was OK vandaag (niet heel erg geweldig goed). Ik hoop dat hij mag blijven (fingers crossed…)

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 53 ] 05 May 2007 10:53 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Kiepkantel - 05 May 2007 09:18 PM

Ik vind dit ook heel spannend, Lee was OK vandaag (niet heel erg geweldig goed). Ik hoop dat hij mag blijven (fingers crossed…)

Toevoeging:
Chris ligt eruit ... aww. Ik ben helemaal voor Lee als Joseph, maar bij Chris kreeg ik elke week weer de neiging om een arm om zijn schoudertjes te leggen en te vertellen dat het allemaal zo erg niet was. Dat hij een “rabbit in the head lights” was, ok, maar om hem nu mee te geven dat er toch niemand naar hem zou komen kijken, vond ik wel erg keihard.

Hihi: Zag hij Lewis meer dan graag of leek dat maar zo 😉

[ Gewijzigd: 05 May 2007 11:03 PM by Kiepkantel ]
   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 54 ] 06 May 2007 01:42 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik ga nog steeds voor Daniel of Craig. Lee is ook wel oké maar zie hem meer in een andere rol dan die van Joseph. Keith was gisteren ook verrassend goed, maar te jong en te onprofessioneel om zo’n rol op z’n smalle schouders te kunnen dragen. Gelukkig is huilebalk Chris met z’n ‘tandpastacommercialsmile’ door Lloyd Webber naar huis gestuurd.

[ Gewijzigd: 07 May 2007 02:21 PM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 55 ] 06 May 2007 08:30 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Ben sinds twee en halve aflevering helemaal gegrepen door Any dream will do. Zoals Lee “You had a bad day” zong. Als iemand toch eens op die manier van je zou kunnen houden. :ohoh:
Jammer genoeg vind ik hem de laatste twee afleveringen minder sterk, en ga ik liever voor Daniel of Lewis. Verder ben ik heel benieuwd of Ben nog gaat verrassen.
Volgende week is het geloof ik een uur vroeger dan gister. Dus let op!!

  [ # 56 ] 06 May 2007 08:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  346
Geregistreerd  2003-03-28

Ze moeten niet zo veranderlijk zijn met die begintijden, dan ben ik zo snel in de war Hahah.

Vind het wel een heel leuk programma. Ben heel benieuwd hoe het in het Nederlands gaat worden met Evita.

  [ # 57 ] 07 May 2007 02:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja dat is waar maar volgende week zaterdag is ook het Songfestival en begint het al om 19.45u. Mensen wat een feest, Any Dream Will Do en het Songfestival op één avond 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 58 ] 13 May 2007 04:13 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Het was gisteren een buitengewoon gedenkwaardige aflevering. Na de middelmatige aflevering van vorige week waren alle mannen op hun sterkst en verdween de laatste ECHT zwakke schakel: Rob the builder. Nu Craig en Lewis nog naar huis en dan houden we een buitengewoon interessant aantal goede jongens over.

Wat is deze show leuker dan al die vrouwen bij Maria! Ik vrees voor de Nederlandse Evita spin off.

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 59 ] 13 May 2007 06:06 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Jaccozoveel - 13 May 2007 04:13 PM

Het was gisteren een buitengewoon gedenkwaardige aflevering. Na de middelmatige aflevering van vorige week waren alle mannen op hun sterkst en verdween de laatste ECHT zwakke schakel: Rob the builder. Nu Craig en Lewis nog naar huis en dan houden we een buitengewoon interessant aantal goede jongens over.

Wat is deze show leuker dan al die vrouwen bij Maria! Ik vrees voor de Nederlandse Evita spin off.

Ben het helemaal eens met jou!
Ik hoop ook in stilte dat die 2 er nog uit gebonjourd worden, en dan blijven er alleen hele goede over :D
Gelukkig had Lee zich gister weer helemaal terug gevonden :D

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 60 ] 13 May 2007 06:52 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

bianca18 - 13 May 2007 06:06 PM
Jaccozoveel - 13 May 2007 04:13 PM

Het was gisteren een buitengewoon gedenkwaardige aflevering. Na de middelmatige aflevering van vorige week waren alle mannen op hun sterkst en verdween de laatste ECHT zwakke schakel: Rob the builder. Nu Craig en Lewis nog naar huis en dan houden we een buitengewoon interessant aantal goede jongens over.

Wat is deze show leuker dan al die vrouwen bij Maria! Ik vrees voor de Nederlandse Evita spin off.

Ben het helemaal eens met jou!
Ik hoop ook in stilte dat die 2 er nog uit gebonjourd worden, en dan blijven er alleen hele goede over :D
Gelukkig had Lee zich gister weer helemaal terug gevonden :D

Dus voor jullie draait het om Lee, Daniel, Ben en Keith.
Als ik Ben mag omruilen voor Lewis ben ik het helemaal met jullie eens. :tong:

Vind het programma zo leuk dat ik wil gaan sparen om de show te gaan zien als hij uitgevoerd gaat worden. En ervan uitgaande dat dan waarschijnlijk 1 van bovengenoemde heren (1e cast of alternate) zullen zijn, kan het niet anders dan een interessante avond worden. Zullen ze op het toneel dan net zo weten te overtuigen als op tv?
Mijn favoriet is Lee. Volgens mij is het de beste acteur van het stel.

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 13