6 of 13 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
Rolf Koster in Any Dream will do!
  [ # 76 ] 02 June 2007 11:00 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Mijn top 3:
1. Lee
2. Lewis
3. Keith (wou toch bijna Craig typen, weer zo’n typische persoonsverwisseling 😉 )

Lee omdat hij vrijwel altijd tot de kern van een nummer weet te komen.
Lewis omdat hij me helemaal omver blies in het het duet met Lee
Keith omdat hij wel een mooie stem heeft, maar mij acterend maar niet kan overtuigen.

En Ben moet gecast worden als Danny in Grease, want alhoewel hij inderdaad vocaal het minst sterk is was hij veruit de beste danser. Ik ben ervan overtuigd dat als de spanning uit hem wegstroomt dat hij de ruimte vindt om zijn verlegen kant te laten zien. Oh Sandieeeeeeeeeeee.
En voor Bob de Builder moeten zij een musical schrijven gebasseerd op het leven Bruce Springsteen.

  [ # 77 ] 03 June 2007 02:28 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1062
Geregistreerd  2002-08-04

Mijn 2 favorieten zijn van het begin Keith en Lee geweest en per chance zitten ze in de finale. Ben wel benieuwd wie de finale gaat winnen nu.

   Handtekening   

Justice Is Lost, Justice Is Raped, Justice Is Gone
Pulling Your Strings, Justice Is Done
Seeking No Truth, Winning Is All
Find it So Grim, So True, So Real

  [ # 78 ] 03 June 2007 09:13 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Horst - 03 June 2007 02:28 AM

Mijn 2 favorieten zijn van het begin Keith en Lee geweest en per chance zitten ze in de finale. Ben wel benieuwd wie de finale gaat winnen nu.

Toeval bestaat niet. Misschien heb jij er gewoon kijk op.

  [ # 79 ] 03 June 2007 10:15 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  18
Geregistreerd  2007-05-25

ik ben voor lee… want lewis vind ik niks , nog te jong, en die keith vind ik wel een mooie stem hebben, maar lee heeft een goede uitstraling en een hele goede stem…

dus LEE moet winnen…

p.s. vond dat Ben er nog niet uit gemoeten had

   Handtekening   

http://www.musical.stemhier.nl

  [ # 80 ] 03 June 2007 01:24 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ik had liever Lewis eruit gehad dan Ben, ondanks de altijd spannende hoge noten van laatstgenoemde. Ben was echt een “cocky” mannetje en dat is altijd leuk om naar te kijken. Lewis vind ik eerlijk gezegd een dweil van een gozer en Keith blijft toch een beetje een raar manneje die ik niet met ontbloot bovenlijf hoef te zien. Meer een figuur voor de komische bijrol met één grote ballade (en acteren is niet zijn sterkste kant).

Lee zou het dus moeten zijn en daar zou ik mijn dure ponden wel voor neertellen…. Ben benieuwd naar de grote finale!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 81 ] 03 June 2007 09:19 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2005-03-30

eigenlijk zou lee alleen maar mogen winnen en de geweldige zanger keith de rol van benjamin geven!!!!!!!!!!

  [ # 82 ] 03 June 2007 09:24 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

michelvanduivenbode - 03 June 2007 09:19 PM

eigenlijk zou lee alleen maar mogen winnen en de geweldige zanger keith de rol van benjamin geven!!!!!!!!!!

Heb je Keith’s gezicht gezien :duivel: toen Lee met Josh Groban mocht zingen ? Nog een vraag: Heeft Benjamin eigenlijk solo’s ?  Want dan zou dat wel de moeite zijn.  😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 83 ] 03 June 2007 10:11 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Jaccozoveel - 03 June 2007 01:24 PM

Ik had liever Lewis eruit gehad dan Ben, ondanks de altijd spannende hoge noten van laatstgenoemde. Ben was echt een “cocky” mannetje en dat is altijd leuk om naar te kijken. Lewis vind ik eerlijk gezegd een dweil van een gozer en Keith blijft toch een beetje een raar manneje die ik niet met ontbloot bovenlijf hoef te zien. Meer een figuur voor de komische bijrol met één grote ballade (en acteren is niet zijn sterkste kant).

Lee zou het dus moeten zijn en daar zou ik mijn dure ponden wel voor neertellen…. Ben benieuwd naar de grote finale!

Ik snap wat je bedoelt, en in veel opzichten ben ik het met je eens. Behalve dan dat Lewis een dweil zou zijn. Ik denk dat ik gewoon een zwak heb voor lange slungels die nog vollop aan het groeien zijn. Ben altijd nieuwschierig hoe ze zullen opdrogen, vooral als er af en toe een glimp van waarlijk talent voorbij komt. En inderdaad dat geldt ook voor Ben. Naar Keith ben ik gek genoeg veel minder nieuwschierig.

But at the and of the day, geef ik mijn dure ponden ook liever aan een show met Lee. En dan wil ik voldoende vooraan zitten, om goed zijn ogen te kunnen zien. :ohoh:

  [ # 84 ] 03 June 2007 10:13 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Kiepkantel - 03 June 2007 09:24 PM

Heb je Keith’s gezicht gezien :duivel: toen Lee met Josh Groban mocht zingen ?

Die is nu helemaal fan-af. Alle cd’s op de brandstapel!

  [ # 85 ] 05 June 2007 01:20 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  18
Geregistreerd  2006-05-04

Voor mij is Lee vanaf het moment dat ik het programma zie (nu 5 afleveringen) absoluut favoriet. Goede zanger, zeer sterk acteur, zelfverzekerd en stabiel. Hij wordt echt 1 met een nummer/een rol. Ook voor andere rollen dan Joseph is hij erg geschikt
Lewis vind ik wel groeien en een mooie Joseph-uitstraling hebben, hoewel dat arrogante karaktertrekje van Joseph voor hem wellicht wel lastig zou zijn. 
Keith heeft een erg mooie stem maar verder nog wat jong en buitenkant in zijn acteren. Die komt er nog wel, maar nu misschien nog niet het meest geschikt voor deze rol.
Ben benieuwd…..

[ Gewijzigd: 07 June 2007 09:00 PM by marijetje ]
  [ # 86 ] 05 June 2007 06:34 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

marijetje - 05 June 2007 01:20 PM

Voor mij is Lee vanaf het moment dat ik het programma zie (nu 5 afleveringen) absoluut favoriet. Goede zanger, zeer sterk acteur, zelfverzekerd en stabiel. Hij wordt echt 1 met een nummer/een rol. Ook voor andere rollen dan Joseph is hij erg geschikt
Lewis vindt ik wel groeien en een mooie Joseph-uitstraling hebben, hoewel dat arrogante karaktertrekje van Joseph voor hem wellicht wel lastig zou zijn. 
Keith heeft een erg mooie stem maar verder nog wat jong en buitenkant in zijn acteren. Die komt er nog wel, maar nu misschien nog niet het meets geschikt voor deze rol.
Ben benieuwd…..

Helemaal mee eens, ik krijg het dus een beetje koud van het laatste filmpje van Andrew Lloyd Webber op de bbc.co.uk/joseph website :blanco:

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 87 ] 05 June 2007 07:53 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Kiepkantel - 05 June 2007 06:34 PM

Helemaal mee eens, ik krijg het dus een beetje koud van het laatste filmpje van Andrew Lloyd Webber op de bbc.co.uk/joseph website :blanco:

Krijg je het koud omdat hij geen voorspelling wenst te doen, terwijl de uitkomst zo voor de hand lijkt te liggen? Of was het nog iets anders?

  [ # 88 ] 05 June 2007 10:20 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

bobbie - 05 June 2007 07:53 PM
Kiepkantel - 05 June 2007 06:34 PM

Helemaal mee eens, ik krijg het dus een beetje koud van het laatste filmpje van Andrew Lloyd Webber op de bbc.co.uk/joseph website :blanco:

Krijg je het koud omdat hij geen voorspelling wenst te doen, terwijl de uitkomst zo voor de hand lijkt te liggen? Of was het nog iets anders?

Nee dat komt omdat ik zo verschrikkelijk voor Lee ben ( zo voor iemand ben ik nog nooit geweest) en Andrew lijkt Lewis opeens naar voren te schuiven in het kader van; Keith en Lee hebben een fantastische (andere) carriere voor de boeg en als een van de twee in de bottom-two had gezeten had ik hem naar huis gestuurd.

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 89 ] 06 June 2007 10:00 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Kiepkantel - 05 June 2007 10:20 PM

Nee dat komt omdat ik zo verschrikkelijk voor Lee ben ( zo voor iemand ben ik nog nooit geweest)

Hij is wel leuk hè 😉

Kiepkantel - 05 June 2007 10:20 PM

Andrew lijkt Lewis opeens naar voren te schuiven in het kader van; Keith en Lee hebben een fantastische (andere) carriere voor de boeg en als een van de twee in de bottom-two had gezeten had ik hem naar huis gestuurd.


Ik had niet die indruk. Je moet niet vergeten dat dit vijf minuten na afloop van de show wordt opgenomen. En volgens mij was hij gewoon ontzettend verrast door Lewis. Door heel nadrukkelijk te stellen dat hij het niet over Keith en Lee wou hebben, doordat deze voldoende stemmen hadden gekregen. Gaf hij mij de indruk dat deze twee ook zijn favorieten zijn. En door te stellen dat Keith vooral een goede zanger is en Lee in het theater thuis hoort, gaf hij volgens mij aan dat zijn grote favoriet ook LEE is. Dus het komt allemaal goed.
Hoewel? De uiteindelijke beslissing ligt in de handen van het Britse volk. Hoe loopt het af, als een sprookje of als een ....Ik ga zeker kijken!

  [ # 90 ] 07 June 2007 01:41 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Terwijl de zoektocht naar Joseph aanstaande zaterdag de finale beleeft, meldt Whatsonstage vandaag dat Preeya Kalidas (Bombay Dreams) als vertelster de vrouwelijke hoofdrol krijgt. Meer castleden en info via http://www.whatsonstage.com

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 13