3 of 8 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Première Tarzan
  [ # 31 ] 12 April 2007 08:57 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

Nou ja, als ik niet mag, kan ik me verheugen op My Fair Lady aanstaande woensdag.  :D

  [ # 32 ] 12 April 2007 09:08 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Hè, shit… Heb ik dat! Mis ik dit allemaal weer… Met die prijsvragen heb ik niks gewonnen :( .

  [ # 33 ] 12 April 2007 09:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Er loopt nog 1 actie (maar dan moet je wel snel zijn!).
Op http://www.tarzanfansite.com (ga naar het forum!) kun je nog kaarten winnen.
Dat is ALS we ze krijgen, dat weten we nog niet.
Als ik dit op dit forum niet mag zeggen, mag 1 van de moderators mijn bericht wel weghalen :oops:

Je moet trouwens 18+ zijn om binnen te kunnen komen hè, wisten jullie dat?
Schijnt een nieuwe regel te zijn…

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 34 ] 12 April 2007 09:18 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2007-04-09

van mij mag je dat zeggen hoor 😉 Je moet je alleen wel registreren en vaker langskomen dan alleen voor deze actie..anders is ‘t beetje asociaal… :roll: die actie loopt nog tot morgenmiddag 16:00 trouwens…*als ik ‘t goed zeg*
We bellen vrijdagavond de winnaars als we kaartjes hebben gekregen :D


btw, die 18+ regeling vind ik wel goed!! Alleen sneu voor m’n zusje :? maar ik snap de gedachte erachter wel en denk dat het daarom lekkerder loopt!

  [ # 35 ] 12 April 2007 09:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Haha okay, maar weet niet of de moderators van MW dit goed vinden 😊

En idd, kom dan wel vaker langs dan alleen voor die actie…
Maar ja, dat kunnen we niet dwingen ofzo :oops:

En ik snap die regeling ook wel, ik vind t wel beter zo 😊
Maar de kleine Tarzan… die mag natuurlijk wel daar zijn :lol:

Weet iemand trouwens al welke kleine Tarzan de première speelt?
(of moet ik dit vragen in het topic: Wie speelt Wanneer in Welke musical?).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 36 ] 12 April 2007 09:40 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2007-04-09

volgens mij niet bekend..chris mocht het niet zeggen iig..alhoewel hij óver de loper gaat, dus hij is ‘t niet (A) ik hooooop Vinni 😊 maar we’ll see 😊

  [ # 37 ] 12 April 2007 10:08 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2007-04-05

lees ik nou goed dat een paar van jullie premiere kaarten hebben gewonnen van de mensen die ook de groene loper actie hebben gewonnen? :roll:  worden er dan nog wel kaarten verloot zondag voor een datum na de premiere :oops:  :oops: ??

  [ # 38 ] 12 April 2007 11:28 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Ik ben nog 17, dus voor mij zit het er sowieso niet in!  😉 
Gelukkig ga ik een week later in ieder geval!  :D

  [ # 39 ] 13 April 2007 11:07 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

[quote author=“irisr”]lees ik nou goed dat een paar van jullie premiere kaarten hebben gewonnen van de mensen die ook de groene loper actie hebben gewonnen? :roll:  worden er dan nog wel kaarten verloot zondag voor een datum na de premiere :oops:  :oops: ??

Ik ben uit de lijst van mensen met kaartjes voor de groene loper getrokken, om naar de premiere te mogen. Ik doe dus niet meer mee aan die loting, omdat ik naar binnen ga (logisch 😉 ) Voor de rest blijft alles gewoon hetzelfde, dus jij en de rest maken nog steeds kans op kaartjes voor na de premiere.

Andere mensen die kaartjes voor de premiere hebben gekregen, hadden buiten de actie van musicalworld om gemaild naar SE. Heeft er dus niks mee te maken

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 40 ] 13 April 2007 11:15 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Heeft er al iemand van een fansite iets gehoord?!?
Sorry ik ben supernerveus!!!

*adem innn, adem uittt* 😛

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 41 ] 13 April 2007 11:30 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Tarzan-première op tv
13/04 10:20 - Zondag a.s. vindt de Europese galapremière plaats van ‘Tarzan’. Het RTL4-programma ‘Life & Cooking’ zal live schakelen naar het aankomen van de gasten over de groene loper. In de pauze van de voorstelling zal Jeroen Kijk in de Vegte aan bekende Nederlanders om een eerste reactie vragen. Ook Shownieuws op SBS6 besteedt aandacht aan ‘Tarzan’, zowel in de uitzending van 19.00 uur als die van 22.45 uur. Maandag 16 april is Phil Collins te gast bij Jensen op RTL5 om 22.30 uur. Hierbij zal Ron Link optreden.

bron: http://www.musicalfan.net

  [ # 42 ] 13 April 2007 01:00 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2007-04-05

[quote author=“bianca18”][quote author=“irisr”]lees ik nou goed dat een paar van jullie premiere kaarten hebben gewonnen van de mensen die ook de groene loper actie hebben gewonnen? :roll:  worden er dan nog wel kaarten verloot zondag voor een datum na de premiere :oops:  :oops: ??

Ik ben uit de lijst van mensen met kaartjes voor de groene loper getrokken, om naar de premiere te mogen. Ik doe dus niet meer mee aan die loting, omdat ik naar binnen ga (logisch 😉 ) Voor de rest blijft alles gewoon hetzelfde, dus jij en de rest maken nog steeds kans op kaartjes voor na de premiere.

Andere mensen die kaartjes voor de premiere hebben gekregen, hadden buiten de actie van musicalworld om gemaild naar SE. Heeft er dus niks mee te maken

Oke bedankt!!, dat wilde ik even weten

  [ # 43 ] 13 April 2007 03:35 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

En ik ben dus Hinke én heeeel erg happy!  :D :D :D

  [ # 44 ] 13 April 2007 03:58 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2007-04-09

hebben fanclubs nog kaartjes gekregen…?

  [ # 45 ] 13 April 2007 05:36 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Nou ben ik al bij heel wat gekleurde loper-acties geweest (en heb ook de bankrekening van Joop behoorlijk gespekt), maar ik heb echt nog nooit gehoord dat mensen gebeld worden vlak voor de premiere en dat ze dan naar de premiere zelf mogen. Wat een geluksvogels zijn al deze mensen zeg!!
Vermoed dat mijn telefoontje niet meer zal komen, maar zal in ieder geval langs de loper staan. En nu maar hopen dat ik dan vrijkaartjes voor na de premiere win, al ben ik bang dat dat ook niet gebeurd. Er zijn altijd mensen die met een heel gezin zich ieder voor zich opgeven en dan winnen ze alle 4 2 kaartjes (echt gebeurd, bij de loperactie van Cats, Mamma Mia en Crazy for You).

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 8