5 of 8 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Première Tarzan
  [ # 61 ] 15 April 2007 12:03 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

:D :

http://www.broadwayworld.com/board/readmessage.cfm?thread=932026&dt=3

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 62 ] 15 April 2007 12:25 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Ghehe, gaat alleen maar erover hoe hot Chantal wel niet is…

  [ # 63 ] 15 April 2007 10:06 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Over die premierekaarten is het laatste woord ook nog niet gezegd; ik las op een andere site dat de officiele website van Ron Link geen uitnodiging heeft gehad.
Blijft toch raar dat ze op die manier kaarten verdelen en niet eerst bij de cast&crew; te raden gaan of die nog nodig hebben voordat de rest wordt uitgedeeld.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 64 ] 15 April 2007 01:18 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2005-01-26

Ik zal je nog een sterker verhaal vertellen: in Essen kreeg de crew geeneens kaartjes voor de premiere. Dat gold alleen voor cast & orkest. Wel mochten we 1 iemand op de gastenlijst zetten voor het feestje na afloop.. Maar ja, daar heb je wat aan als je de show niet gezien hebt.

   Handtekening   

” ‘t Is maar goed dat ze een vrouw is, want een vrouw opgeven… och!
Van roken kwam je ook wel af - uiteindelijk- “

  [ # 65 ] 15 April 2007 10:31 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2003-01-16

[quote author=“MoNieky”]Ja, dat is helemaal stom!
Persoonlijk ben ik ook nog nooit bij een premiere aanwezig geweest. Ook nu heb ik met allerlei akties meegedaan enzo om maar naar binnen te mogen..
En wederom mocht het niet baten 😢

Tis goed om te weten dat ik niet de enige ben die zich daar aan iriteert. Maar ik heb me er bij neergelegd, al blijf ik het een hele rare gang van zaken vinden: ik krijg van SE een mail dat de kaarten naar fanclubs zijn gegaan, maar een heleboel clubs hebben juist helemaal niks gekregen :shock: .. En dan komt dat gebeuren van de cast er nog bij.

Ach.. de kaartjes voor volgende week zondag waren toch al geboekt 😉 .

xx Ilse

  [ # 66 ] 16 April 2007 07:00 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Dr staat een heel cool filmpje op de site van Tarzan.

  [ # 67 ] 16 April 2007 10:26 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Hoe was de groene loper (die toch rood bleek te zijn) actie verder verlopen. Zijn jullie goed opgevangen, hoe zat het met de kaartjes verloten en mochten jullie achteraf toch naar binnen of niet?

Ik wilde er gisteren wel even met iemand van Stage Entertainment over babbelen maar het was zo druk dat daar eigenlijk geen tijd voor was. Maar wil natuurlijk wel even weten hoe het gegaan is.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 68 ] 16 April 2007 10:36 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

[quote author=“Marilena”]Hoe was de groene loper (die toch rood bleek te zijn) actie verder verlopen. Zijn jullie goed opgevangen, hoe zat het met de kaartjes verloten en mochten jullie achteraf toch naar binnen of niet?

Ik wilde er gisteren wel even met iemand van Stage Entertainment over babbelen maar het was zo druk dat daar eigenlijk geen tijd voor was. Maar wil natuurlijk wel even weten hoe het gegaan is.

ik vond het goed verlopen!
BNij aankomst een drankje genomen en broodje gepakt, toen naar de loper,mensen zonder een “kaart"werden er tussenuit gehaald. en na afloop weer wat gedronken, een hele gave handdoek gekregen ( limegroen met wit tarzanlogo erop, en niet een kleine,maar een mooi formaat handdoek)  en toen zijn de handdoeken die overbleven verloot en later nog de kaarten voor een show.
Ik vond het ontzettend leuk!!

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 69 ] 16 April 2007 10:36 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

Ik vond het erg gezellig. En we zijn heel goed opgevangen. We kregen zelfs bij de rode loper nog wat extra drinken (waarschijnlijk omdat het zo warm was). Het loten van de kaarten had beter gekund. Er waren nog handdoeken over en die werden eerst verloot. Daarna werden die briefjes terug in de doos gedaan om de kaarten te verloten. Die lagen dus bovenop. Een aantal handdoekwinnaars won dus ook kaarten. Begrijp me niet verkeerd. Ik gun het ze echt wel, maar het is minder leuk voor de mensen die verder niks extra’s winnen.

  [ # 70 ] 16 April 2007 10:44 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

[quote author=“Scabbers”]Ik vond het erg gezellig. En we zijn heel goed opgevangen. We kregen zelfs bij de rode loper nog wat extra drinken (waarschijnlijk omdat het zo warm was). Het loten van de kaarten had beter gekund. Er waren nog handdoeken over en die werden eerst verloot. Daarna werden die briefjes terug in de doos gedaan om de kaarten te verloten. Die lagen dus bovenop. Een aantal handdoekwinnaars won dus ook kaarten. Begrijp me niet verkeerd. Ik gun het ze echt wel, maar het is minder leuk voor de mensen die verder niks extra’s winnen.

Ze hadden misschien inderdaad beter eerst de kaarten kunnen doen en dan als “troostprijzen"de handdoeken.
Wel leuk voor degene die beide gewonnen hebben, die hebben mazzel gehad :lol:

Volgens mij werd er vanuit het circustheater drinken uitgedeeld, ook de mensen die niet van deze actie er waren kregen wat te drinken( of zal SE hebben gedacht, liever veel geld kwijt aan drinken dan straks op tv rode loper beelden met flauwvallende mensen :lol: )

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 71 ] 16 April 2007 10:45 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“talentje”]inderdaad!
Wat is er op tegen om het hele gezin een kaartje te geven…?
Zo groot zijn die gezinnen tegenwoordig toch niet meer en eerlijk is eerlijk, iedereen heeft zwaar moeten investeren de afgelopen maanden..ook de gezinsleden van de cast…ach ,het is niet anders…
Ik snap ook wel dat als je daar éénmaal aan begint dat het hek van de dam is….

ik ben het met je eens en heb me daar ook al over verbaasd.
Maar tot nu toe als wij als fanclub kaarten kregen, hebben we overlegd met de familie….....die tenslotte ook hun medewerking verleend aan de fanclub…..en hun de 1e keus gelaten, daarna is de rest verloot onder de fans.

Juist omdat wij het ons zo goed voor konden stellen, dat je allereerst je familie in de zaal wilt hebben 8)

Ik blijf het een rare gang van zaken vinden in elk geval, zou daar best de achterliggende gedachten wel eens van willen weten :oops:

  [ # 72 ] 16 April 2007 10:49 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

[quote author=“Pleegje”]

Ik blijf het een rare gang van zaken vinden in elk geval, zou daar best de achterliggende gedachten wel eens van willen weten :oops:

Ik denk dat er juist niet over nagedacht wordt!

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 73 ] 16 April 2007 12:13 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2004-12-22

Het was echt helemaal te gek

Zondag 15 april ’07
Rond een uurtje of 1 moesten van huis. Richting den haag in een volle tram met een bos bloemen maar dat ging gelukkig goed. Bij het theater aan gekomen. Wat een drukte al hadden we niet verwacht dus wij al over de loper naar binnen om de bloemen in het water te zetten en de kaarten op te halen. Nou de kaarten we zaten rij 1 echt helemaal voor aan.

Toen weer terug naar buiten en naar bistro bontje daar kregen we nog een broodje en een bon voor een handdoek na de loper maar die hebben we helaas niet meer gevonden.  Toen richting de loper daar kwam ik als snel gaby, lisette, en Ankie tegen. Op het hek gezeten om foto’s te maken ik heb er nu nog last van aan mijn been.

Nou rond kwart voor 5 naar binnen. Zo rij 1 is zoooo verschil dan de 5de rang dit beleef je nu echt je zit er midden in het is ook wel erg voor aan want alles wat achter in de zaal gebeurt zie je niet echt heel goed. Maar wou je kan ze echt bijna aan raken wat echt heel grappig was bij een nummer zaten 3 apen aan de zijkant waar onder Dennis het was grappig toen hij ons zag zitten en aaps naar ons deed.

De show was echt geweldig ik heb het nu pas echt goed mee gemaakt wat een top show ik ben echt helemaal enthousiast. Dingen die ik de eerste show niet had gezien en of veranderd en dingen die er bij zijn gekomen .

Het was echt een geweldige show heb het echt heel erg naar me zin gehad. Na de show het trap moment wat een drukte ze echt niet normaal en het ging heel snel daarna de cast gevolgd naar het groene Tarzan doek nog wat foto’s gemaakt als snel kwam ik Dennis tegen met veel moeite weer zijn ouders gevonden. De bloemen gegeven hij was er echt blij mee.

Nou na dat de bigband was op gehouden kon er eindelijk gedanst worden helaas voor ons niet al te lang want om half 12 stond me vader voor de deur en die vond het te druk om de dansvloer op te gaan. 

Bij de uitgang een leuk tasje gekregen en toen op naar huis. Het was echt een geweldige avond en ik kan er nog maar niet over ophouden hoe leuk het was.


voor een foto verslag   :D

[ Gewijzigd: 16 April 2007 02:44 PM by ]
  [ # 74 ] 16 April 2007 02:38 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

We werden idd goed opgevangen, er was genoeg te eten, het blikje drinken dat je bij de loper kreeg deed goed. En aangezien ik ook nog bij de gelukkigen hoorde die zowel een handdoek als kaartjes heeft gewonnen (hoewel ‘t mssch idd eerlijker was geweest om eerst de kaartjes te verloten en die winnaars dan bijv niet meer mee te laten doen met ‘t verloten vd handdoeken), heb ik helemaal niks te klagen gehad.

Ik vond het erg leuk!! (Foto)verslagje volgt nog!

  [ # 75 ] 16 April 2007 02:53 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Fijn dat het allemaal goed is gegaan!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 8