4 of 8 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Première Tarzan
  [ # 46 ] 13 April 2007 05:39 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

[quote author=“Musicallon”]Nou ben ik al bij heel wat gekleurde loper-acties geweest (en heb ook de bankrekening van Joop behoorlijk gespekt), maar ik heb echt nog nooit gehoord dat mensen gebeld worden vlak voor de premiere en dat ze dan naar de premiere zelf mogen. Wat een geluksvogels zijn al deze mensen zeg!!
Vermoed dat mijn telefoontje niet meer zal komen, maar zal in ieder geval langs de loper staan. En nu maar hopen dat ik dan vrijkaartjes voor na de premiere win, al ben ik bang dat dat ook niet gebeurd. Er zijn altijd mensen die met een heel gezin zich ieder voor zich opgeven en dan winnen ze alle 4 2 kaartjes (echt gebeurd, bij de loperactie van Cats, Mamma Mia en Crazy for You).

Dat heb ik ook wel eens gehoord inderdaad.
Ik moet zeggen dat ik nog nooit wat gewonnen heb ik mijn hele leven, heb altijd pech met dit soort dingen!
En nu voor het eerst heb ik geluk :D

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 47 ] 13 April 2007 06:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Het valt mij ook altijd op dat een aantal mensen het voor elkaar krijgen om er echt bij élke premiere bij te zijn. Hoe ze het doen mag joost weten, en soms zou ik het zelf wel willen weten, maar meestal vind ik het ook een beetje beschamend zelfs.

Gelukkig heb ik het onweerstaanbare geluk dat als ik écht graag wil, het dan ook op wat manier is gelukt.

Ik wens iedereen die naar Tarzan gaat súper veel plezier, maar dat zal ongetwijfeld lukken!!!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 48 ] 13 April 2007 06:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Helaas heeft Tarzanfansite.com GEEN kaarten gekregen, dus ik ben er niet bij :-(
Vind t toch wel erg jammer :-(
Maar, je kan niet alles hebben in t leven 😉
Iedereen die gaat: have fun, geniet ook een beetje voor mij, maak verslagen, foto’s (van de BN’ers) en zwaai naar mij naast de Groene Loper, hihi 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 49 ] 13 April 2007 06:47 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2007-04-09

[quote author=“Musicallon”]Nou ben ik al bij heel wat gekleurde loper-acties geweest (en heb ook de bankrekening van Joop behoorlijk gespekt), maar ik heb echt nog nooit gehoord dat mensen gebeld worden vlak voor de premiere en dat ze dan naar de premiere zelf mogen. Wat een geluksvogels zijn al deze mensen zeg!!

da’s niet helemaal waar…als je mailtje stuurt maak je kans op kaartjes..en dat is al heel lang..maar als je niks stuurt, bellen ze je natuurlijk ook niet 😉 er zijn zelfs premières geweest waarbij mensen één dag van tevoren hoorden dat ze erbij mochten zijn…

  [ # 50 ] 13 April 2007 07:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik heb in het verleden toch wel eens gemaild voor een premiere waar ik erg graag naar toe wilde, maar daar heb ik alleen maar een mail op terug gehad dat voor de premiere geen kaarten te koop waren. Punt.
Nooit over gebeld daarna (en er waren veel mensen die uiteindelijk naar die premiere konden; alleen de castleden zelf hadden niet genoeg..)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 51 ] 14 April 2007 08:25 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2004-12-22

Help: Gezocht 1 kaartje première

Hallo ben vurig op zoek naar 1 kaartje voor de première van tarzan van a.s zondag het kaartje is niet voor mijn want ik ben al 1 van de gelukkige die ernaar toe mag.

Nee het kaartje is voor de broer van Dennis ( ten Vergert) 3de alternate tarzan en ensemble. Hij is al zo lang bezig om 1 kaartje voor zijn broer te kunnen regelen maar tot nu toe is het nog steeds niet gelukt. zijn ouders kunnen wel naar de première maar zijn broer kan dus niet mee naar de eerste première van Dennis .

Wie o wie kan Dennis en zijn familie heel blij maken met 1 kaartje voor zondag.
Laat het me even weten. Je kan mailen .(JavaScript must be enabled to view this email address) of bel me 0623177646
Het zou echt geweldig zijn als dit lukt

  [ # 52 ] 14 April 2007 08:53 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2006-11-30

Dat geldt voor meer familieleden van de cast…hier hebben we geloot wie er me mag….en hebben ons er bij neergelegd dat er maar twee mogen gaan.
Gelukkig zijn we allemaal bij de eerste try-out geweest en hebben genoten en verbaast gestaan(naast de hoofdrolspelers) van de kwaliteiten van alle ensembleleden..

Ik hoop voor de broer van Dennis dat het lukt !

  [ # 53 ] 14 April 2007 10:12 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Dat is nu hetzelfde als waar ik me eerder over heb verbaast: er wordt een vracht aan kaartjes weggegeven, maar voor de castleden zelf is er niet voldoende :?

Ik snap dat de premiere een belangrijk persmoment is en vooral ook een zakelijke aangelegenheid, maar ben ik te naief als ik zeg dat het verder toch vooral ook het feestje is van degenen die er met zijn allen zo lang en hard naar toe hebben gewerkt?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 54 ] 14 April 2007 10:19 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2006-11-30

inderdaad!
Wat is er op tegen om het hele gezin een kaartje te geven…?
Zo groot zijn die gezinnen tegenwoordig toch niet meer en eerlijk is eerlijk, iedereen heeft zwaar moeten investeren de afgelopen maanden..ook de gezinsleden van de cast…ach ,het is niet anders…
Ik snap ook wel dat als je daar éénmaal aan begint dat het hek van de dam is….

  [ # 55 ] 14 April 2007 10:22 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

[quote author=“talentje”]inderdaad!
Wat is er op tegen om het hele gezin een kaartje te geven…?
Zo groot zijn die gezinnen tegenwoordig toch niet meer en eerlijk is eerlijk, iedereen heeft zwaar moeten investeren de afgelopen maanden..ook de gezinsleden van de cast…ach ,het is niet anders…
Ik snap ook wel dat als je daar éénmaal aan begint dat het hek van de dam is….

maar dat is het nu ook met de fans, SE wordt nu platgemailt voor kaarten voor clubs etc…
Ik heb ook het geluk dat ik soms naar een premiere mag ( helaas nu niet), daar klaag ik totaal niet over,maar ikvind het wel gekkewerk dat de cast maar 2 kaarten krijgt en de fans op clubs soms 10 stuks om te verdelen! Geef dan de cast 5 kaarten en de fans 5 kaarten, beide blij.

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 56 ] 14 April 2007 10:24 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2004-12-22

nou dat vind ik dus ook ik zou als ik op moest gaan ook graag willne dan mijn hele familie in de zaal zit. want de spelers krijgen 2 kaarten mar er worden ook nog heel wat fans uitgenodigd dus….

  [ # 57 ] 14 April 2007 12:15 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  34
Geregistreerd  2004-02-28

[quote author=“Luna24”]Het valt mij ook altijd op dat een aantal mensen het voor elkaar krijgen om er echt bij élke premiere bij te zijn. Hoe ze het doen mag joost weten, en soms zou ik het zelf wel willen weten, maar meestal vind ik het ook een beetje beschamend zelfs.

Gelukkig heb ik het onweerstaanbare geluk dat als ik écht graag wil, het dan ook op wat manier is gelukt.

Ik wens iedereen die naar Tarzan gaat súper veel plezier, maar dat zal ongetwijfeld lukken!!!

Dat snap ik ook niet, ik kan een behoorlijk lijstje samenstellen van mensen die er bijna altijd bij zijn. En dan krijg ik(die nog nooit naar een NL premiere is geweest van SE) een mailtje terug met daarin als antwoord: we willen deze keer graag andere mensen eens een kans geven.  :shock:

   Handtekening   

http://www.musicalvibes.net

  [ # 58 ] 14 April 2007 12:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ja, dat is helemaal stom!
Persoonlijk ben ik ook nog nooit bij een premiere aanwezig geweest. Ook nu heb ik met allerlei akties meegedaan enzo om maar naar binnen te mogen..
En wederom mocht het niet baten 😢

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 59 ] 14 April 2007 10:03 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

De trailer die eerder vanavond op TV was, staat nu ook online: http://www.musicals.nl/jetp/musicals/index_959.htm
Onder extra’s in een betere kwaliteit te downloaden.

  [ # 60 ] 15 April 2007 12:01 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Weppie”]Dat snap ik ook niet, ik kan een behoorlijk lijstje samenstellen van mensen die er bijna altijd bij zijn. En dan krijg ik(die nog nooit naar een NL premiere is geweest van SE) een mailtje terug met daarin als antwoord: we willen deze keer graag andere mensen eens een kans geven.  :shock:

Huh?? Dat is ook een leuke :shock: 

Nu ja, ik heb dit keer niet mee gedaan, omdat ik niet dat heb met Tarzan wat andere mensen hebben, dus denk dan liever de echte fans een kans 😉
Vandaar dat ik ook zonder moeite kan roepen iedereen die morgen gaat veel plezier!!  😊

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 8