3 of 115 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Op zoek naar Evita
  [ # 31 ] 19 August 2007 08:39 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  128
Geregistreerd  2007-08-12

ja,daar zitten echt wel een paar goede Evita’s tussen!

   Handtekening   

Cccccc,Aaaaaa mineur,Ffffff, Gggg7

  [ # 32 ] 19 August 2007 08:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Luna24 - 19 August 2007 07:45 PM

Die Argentina-look Maxima-dame van net met dat Italiaanse lied! :D

Haar geef ik voor nu veel kans :D

Helen bedoel ik.

En Nina mag ik ook wel 😊

Mee eens! Helen zie ik alleen iets liever dan Nina…

Ik stoorde me alleen aan die dame met “haar tweede kans”, leek of ze alleen maar hetzelfde lied kon zingen (BatB, op zich niks mis mee maar toch…). Of het is de schuld van diegene die het programma in elkaar gemonteerd heeft…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 33 ] 19 August 2007 08:43 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik vond Suzanne erg goed, ik ben ook heel benieuwd hoe zij het op de academie gaat doen!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 34 ] 19 August 2007 08:44 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  127
Geregistreerd  2006-07-05

Je hebt gelijk, Marilena, dat was exact (bijna woordelijk) overgenomen uit HDYSAPLM. Ik begin me nu af te vragen of Joop van den Ende tijdens de live shows ook erbij zit en telkens het Phantom muziekje om zijn oren krijgt 😉

De inbreng van Willem Nijholt is zeker een verrijking en vanwege dat soort professionele inbreng vind ik het een leuk programma om te zien. Het zijn allemaal gedegen vakmensen die zich hiermee bezig houden, en dat maakt het leuk om naar te kijken. Dat vond ik een paar jaar geleden bij Sterrenjacht ook geweldig, dat soort programma’s zijn de moeite waard.

  [ # 35 ] 19 August 2007 08:45 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Vond het een beetje flauw dat Willem ‘stiekem’ bij de audities zat en vervolgens toch nog mensen door liet gaan… alsof ze geen vertrouwen hebben in het oordeel van Peter, Pia en Erwin..

en tja Pia..  :tong: ze blijft leuk

  [ # 36 ] 19 August 2007 08:47 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ohw ja wat ik trouwens compleet nutteloos en storend vond, maar wel weer een slimme marketing truc voor je eigen producties, was het stukje dat Joop bij de Ciske de Rat repetities zat. Volgens mij klopt dat tijdstechnisch niet eens wat op 8 augustus was er een persdag en de repetities waren net een week bezig (begin augustus gestart) en volgens mij waren de 10 evita’s toen al bekend. Maar goed dat is nu ff miereneuken van mij haha

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 37 ] 19 August 2007 08:48 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Marilena - 19 August 2007 08:34 PM

Ik vond de stukjes met Joop wel erg geforceerd in elkaar gezet overkomen. Ook het feit dat hij geen vertrouwen had in de mensen die audities deden op basis van de tapes die hij had gezien en dan zelf even polshoogte komt nemen. Erg in elkaar gezet. Wel gaaf trouwens dat Willem Nijholt meedoet en dat hij dus mensen in een half uur zo kan bijschaven dat ze wel door zijn naar de Academy

Idd, ik vond dat ook wel in elkaar gezet allemaal ja. Van “oh, er is toevallig net een camera bij me in huis als Joop persoonlijk belt dat ik toch door ben naar de Academy!!”
Maar goed, toch wisten ze dat nog niet helemaal vantevoren denk ik, want vooral dat blonde meisje was nogal erg verrast.
En Willem Nijholt…vond hem eerlijk gezegd nogal zeuren bij die Wereld Zonder Jou enzo. Maar goed, ik snap ook wel dat dat soms nodig is, en idd, het werpt duidelijk zijn vruchten af. Wel een beetje gemeen trouwens dat er zo buiten het panel om nog 5 dames naar de Academy worden gestuurd, op basis van de mening van Joop & Willem Nijholt.


EDIT: En ik ben het ook roerend met je eens wat het Ciske-gedeelte betreft. Laten we vooral nog maar even reclame gaan maken voor een andere SE-productie van dit seizoen..

[ Gewijzigd: 19 August 2007 08:52 PM by IngeG ]
  [ # 38 ] 19 August 2007 08:51 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  127
Geregistreerd  2006-07-05

Maaarrrrr…....... dat krikt wel even lekker de competitiedrang op bij de dames! Ach weet je, ik wil eigenlijk alleen maar horen hoe ze zingen, en zien hoe ze acteren. Dat vind ik interessant, en die levensverhalen: laat maar….. Eigenlijk ben ik een beetje een naar mens, geloof ik 😉

  [ # 39 ] 19 August 2007 08:52 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Nou ik weet niet of dat wel zo gemeen is en of hij daar zo ‘stiekem’ zat.. Zij zagen duidelijk iets in die dames en Willem is natuurlijk niet voor niets in dat Luxor theater en ik kan me voorstellen dat Joop zijn mening erg belangrijk vindt

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 40 ] 19 August 2007 08:52 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Martine C - 19 August 2007 08:29 PM

Het is echt grappig om te zien hoe nauwkeurig het format van How do you solve a problem like Maria en Any dream will do wordt gevolgd. Hoe dan ook, ik ben alweer ‘hooked’: dit soort programma’s is er op gericht je persoonlijk betrokken te maken bij de kandidaten en dat werkt retegoed! Wat ik aan dit programma prettiger vindt dan aan Fame, is dat er meer inhoudelijk wordt ingegaan op de kwaliteiten van de dames.

Dit gezegd hebbende: bestaat musical zingen in Nederland alleen uit belten? Wellicht ligt het aan de manier waarop het programma ge-edit is, maar ik krijg de indruk dat alle kandidaten continue keihard staan te zingen. Wat meer nuancering zou prettig zijn. Ook ik vond de zanglerares heel goed, maar twee keer ‘And I am telling you’ gebruiken als auditienummer vond ik teveel van het goede. Ik wil van deze mensen juist horen hoe veelzijdig ze zijn, niet hoe hard ze kunnen zingen.

Enfin, ik vind het reuzeleuk dat dit op tv is en blijf natuurlijk tot het bittere einde kijken!

Ik vond het af en toe tot aan het irritante toe een kopie van de engelse voorbeelden. Neemt niet weg dat ik na het-aan-de-kandidaten-wennen van de eerste afleveringen wel ga volgen en benieuwd ben naar de uitslag 😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 41 ] 19 August 2007 08:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Marilena - 19 August 2007 08:34 PM

Ik vond de stukjes met Joop wel erg geforceerd in elkaar gezet overkomen. Ook het feit dat hij geen vertrouwen had in de mensen die audities deden op basis van de tapes die hij had gezien en dan zelf even polshoogte komt nemen. Erg in elkaar gezet. Wel gaaf trouwens dat Willem Nijholt meedoet en dat hij dus mensen in een half uur zo kan bijschaven dat ze wel door zijn naar de Academy

Tja, dat is het hele programma natuurlijk ook 😉 Die dame die door Joop van den Ende persoonlijk gebeld werd had TOEVALLIG net een cameraploeg in huis.
Dat haar reactie oprecht was geloof ik wel, maar je zal maar ineens een cameraploeg hebben in je huis. Nee hoor, dat valt vast niet op.

Voorlopig ben ik voor Helen(a).

Wat betreft het vele belten: bij sommige dames had ik na de eerste zin al het idee: “als jij zo hard begint te zingen, heb je dan niet al je energie al verspeeld bij het tweede couplet, of kun je dan nà³g harder?”

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 42 ] 19 August 2007 08:58 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  127
Geregistreerd  2006-07-05

@Kiepkantel: Ja, het was echt aftikken: de professionele, de onzekere, de overmoedige, de tweedekanser, de-buitenlandse-met-accent-om-af-te-leren etc. Voorlopig vind ik Helen het leukste en interessantste wat ik heb gezien. Ze is (voor zover ik dat nu kan beoordelen) een goede mix van kunde en leergierigheid, en het lijkt mij dat het panel daar naar op zoek is.

  [ # 43 ] 19 August 2007 09:01 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-12-21

Marilena - 19 August 2007 08:43 PM

Ik vond Suzanne erg goed, ik ben ook heel benieuwd hoe zij het op de academie gaat doen!

Ik ook….. Suus heeft echt een superstem.  😉

  [ # 44 ] 19 August 2007 09:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Margop - 19 August 2007 09:01 PM
Marilena - 19 August 2007 08:43 PM

Ik vond Suzanne erg goed, ik ben ook heel benieuwd hoe zij het op de academie gaat doen!

Ik ook….. Suus heeft echt een superstem.  😉

Ik zit me nu af te vragen of zij dat was bij wie ik dacht: moet je nu al in de eerste regel alles geven?

Die Daisy met de herkansins vond ik echt vreselijk in het begin: haar BatB-nummer begon veel te hoog en klonk heel iel. Later werd ze dan wel beter, maar dat was alleen maar omdat ze in het begin zo tegenviel.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 45 ] 19 August 2007 09:15 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Toen Joop vd Ende de kwaliteiten van Evita noemde, moest ik gelijk aan Sasha Rosen denken, maar ik heb haar geen auditie zien doen. Van wie ik wel gezien heb, vond ik Brigitte erg goed, en Helen. En leuk dat Willem mee doet, hij stoomde dat meisje echt helemaal klaar. Lullig voor Marjolein dat ze ziek was, maar ik wou dat ik zo kon zingen als ik ziek was.

Ik ben verslaafd en heb nu al geen spijt meer van het reeds kopen van kaartjes!

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 115