9 of 9 | ‹ First  < 7 8 9
TARZAN in Scheveningen…verslag(en)
  [ # 121 ] 26 April 2007 11:31 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Ralf Mackenbach was kleine Tarzan.

Die kreet hoor je als ze samen wegslingeren, dus ik denk dat ie niet van Ron is, anders had ‘ie hem wel midden op het toneel gedaan, zoals mini-Tarzan. Hij klonk ook erg nep…

Nog iets: wat vonden jullie van die trap in het gezicht van Ron door Chantal? Ik vond dat tijdens de auditie veel leuker, dat Tarzan onder haar rok ging. Nu was het binnen 3 seconden: enkel-heup-borst-trap-val.

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 122 ] 28 April 2007 02:50 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

[quote author=“gordijntje”]Ralf Mackenbach was kleine Tarzan.

Die kreet hoor je als ze samen wegslingeren, dus ik denk dat ie niet van Ron is, anders had ‘ie hem wel midden op het toneel gedaan, zoals mini-Tarzan. Hij klonk ook erg nep…

Nog iets: wat vonden jullie van die trap in het gezicht van Ron door Chantal? Ik vond dat tijdens de auditie veel leuker, dat Tarzan onder haar rok ging. Nu was het binnen 3 seconden: enkel-heup-borst-trap-val.

Dankjewel voor de kreet-informatie 😊 .

Ik vond dat tijdens de auditie ook mooier, toen viel ze per ongeluk. Nu gaat ze in een kung-fu trap onderuit.  😊  Ik hoop dat die auditie-scene op de making-off dvd komt te staan.

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 123 ] 28 April 2007 04:58 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

[quote author=“Kiepkantel”][quote author=“gordijntje”]Ralf Mackenbach was kleine Tarzan.

Die kreet hoor je als ze samen wegslingeren, dus ik denk dat ie niet van Ron is, anders had ‘ie hem wel midden op het toneel gedaan, zoals mini-Tarzan. Hij klonk ook erg nep…

Nog iets: wat vonden jullie van die trap in het gezicht van Ron door Chantal? Ik vond dat tijdens de auditie veel leuker, dat Tarzan onder haar rok ging. Nu was het binnen 3 seconden: enkel-heup-borst-trap-val.

Dankjewel voor de kreet-informatie 😊 .

Ik vond dat tijdens de auditie ook mooier, toen viel ze per ongeluk. Nu gaat ze in een kung-fu trap onderuit.  😊  Ik hoop dat die auditie-scene op de making-off dvd komt te staan.


de kreet aan het eind is de originele Tarzan kreet uit de films met Weissmuller

  [ # 124 ] 28 April 2007 06:34 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

[quote author=“ookeenmedewerker”]
de kreet aan het eind is de originele Tarzan kreet uit de films met Weissmuller

Weet je dat zeker? Want ik denk niet dat ze die i.v.m. rechten zomaar mogen gebruiken. Is het niet gewoon de Tarzan kreet uit de tekenfilm?

  [ # 125 ] 28 April 2007 07:05 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2007-04-09

dat kan je toch altijd gebruiken, zolang je die rechten maar mag gebruiken 😉 Als je zo gaat beginnen kunnen ze niets gebruiken omdat heel tarzan met rechten beschermd is.. :roll:

  [ # 126 ] 28 April 2007 08:03 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

[quote author=“Scabbers”][quote author=“ookeenmedewerker”]
de kreet aan het eind is de originele Tarzan kreet uit de films met Weissmuller

Weet je dat zeker? Want ik denk niet dat ze die i.v.m. rechten zomaar mogen gebruiken. Is het niet gewoon de Tarzan kreet uit de tekenfilm?

ja, dat weet ik zeker, Disney heeft daar gewoon voor betaald.

  [ # 127 ] 31 May 2007 09:42 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Afgelopen zondag ben ik met een vriend van me opgeklommen vanuit het gezellige brabant naar het ziltige scheveningen voor een vierde keer Tarzan. Zelf heb ik nu echt meer met de eerste akte. De beste nummers van de show zitten voor mijn gevoel in de eerste helft.

Britt Koole speelde Kala. Prachtige stem, zuiver, maar qua spel red ze het niet bij Chaira. Ze is veel te jong nog.

Raymond Kurvers speelde Korchak. Hij was fantastisch. Vocaal minder sterk dan Jeroen, maar zijn spel was sterk. Prachtig om te zien hoe hij zich groot probeert te houden tegenover Kala bij Als De Maan Bij De Sterren, maar langzaam toch breekt…

Ralf Machenbach (zo spel je het geloof ik) speelde een fantastische jonge Tarzan. Vocaal goed, spel goed, movement goed. Ik stond echt versteld.

Het viel me de afgelopen drie keer op dat Ron een vreemde soort ‘kraakje’ in z’n stem heeft bij de reprise van Bij Mij Moet je Zijn. Alsof het te hoog gaat voor z’n stem, maar dat hield nu echt aan in de rest van de voorstelling. Verloren Verleden was echt erg om te horen.

Een van de leuke momenten was tijdens de ontmoeting van de Gorillafamilie met Professor Porter en Jane. Ik zat op de tweede rij ietwat aan de zijkant en de dame voor mij had haar jas op de rand van de orkestbak gelegd. Een van de apen zag dat toen ze aan de rand van het podium zat. Vervolgens is ze met de jas gaan spelen. De jas ging het podium op en het gedeelte van de zaal waar ik zat kwam echt niet meer bij… Het was weer even een geinig momentje.

Vervolgens ging ook het koper in het orkest nog een aantal keer de mist in. Liet de techniek het even afweten bij Het Zijn Geen Vreemden…

Ik heb wel genoten… 😊

[ Gewijzigd: 31 May 2007 09:46 PM by Lance ]
‹ First  < 7 8 9
9 of 9