115 of 115 | ‹ First  < 113 114 115
Op zoek naar Evita
  [ # 1711 ] 28 October 2007 02:16 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

hadden we eindelijk een andere discussie.. begin jij weer overnieuw..

De meningen zullen altijd verschillend zijn..
de meeste stemmen waren voor Brigitte, te recht of onterecht, dat is aan jou..

een ding is zeker, Brigitte heeft de hoofdrol gekregen en heeft nu nog 4 weken om te repeteren..

Hoe ze het bij de try-outs doet zien we dan wel weer..

Kunnen we deze stomme discussie nu eindelijk eens afsluiten!

  [ # 1712 ] 28 October 2007 02:18 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  107
Geregistreerd  2007-08-22

Scarletwoman - 28 October 2007 01:33 PM
Jacques - 28 October 2007 01:12 PM
rineke - 26 October 2007 09:14 PM

Wat zijn sommigen hier nu weer flauw…. Ik hoop dat ze dan en dan niet speelt. Ben nou gewoon eens blij voor de dames. Brigitte is ook maar een mens en als zij een dagje niet kan heb je nu een prima vervangster. Geef iemand eens het voordeel van de twijfel en laat Marjolein eerst spelen. Daarna mag je klagen.

Zoals Marjolein haar afscheid helemaal eigen maakte… helemaal super. Ze zijn nu alle 3 op hun plek.

Rineke in ben het volmondig met je eens….het voordeel van de twijfel geven aan iemand, dat is voor sommigen kennelijk nog heel moeilijk…..ook het je neerleggen bij het resultaat van “Op zoek naar Evita” schijnt voor sommigen nog een enorm probleem te zijn.
Ik ging voor Marjolein, ik heb kaartjes besteld (al ver và³à³r de finale) en ik ga straks lekker genieten van degene die dan de rol speelt…..waarschijnlijk zal dat Brigitte zijn….prima…en als het Marjolein is…..prima….
Lieve mensen, hou toch eens op met het negatieve gedoe…en werk je eens door het “rouwproces” heen als je eigen favoriete niet gewonnen heeft…...er zijn echt ergere dingen op de wereld.

Er continue op door gaan terwijl we inmiddels een paar pagina’s verder zijn, dat vind IK juist flauw!
En waar slaat “rouwproces” nu weer op. Ieder mens mag zijn voorkeur hebben én utspreken.

Een paar pagina’s verder…tja…daar verbaas ik me ook over, vandaar dat ik ook pas na een aantal pagina’s maar weer eens reageer,  en wat betreft dat rouwproces…dat is van mijn kant natuurlijk een beetje ironisch bedoeld zonder de mening van een ander belachelijk te willen maken…er zijn natuurlijk woorden die je niet al te letterlijk moet nemen…..
Ik persoonlijk ben me al lang aan het voorbereiden op de voorstelling zelf…..en zo nu en dan kijk ik eens hier…en men gaat maar door….tja dan reageer ik maar weer eens…misschien moet de beheerder van musicalworld.nl deze thread “op zoek naar Evita” maar eens sluiten, want die zoektocht is al lang over.
Misschien kan een liefhebber een nieuwe thread “op zoek naar de juiste voorstelling” openen, maar dan alleen voor degenen die daar nog naar zoeken. Niet te lang, luidt mijn advies, want voor je het weet zijn alle voorstellingen met zowel de goede als de “verkeerde” hoofdrolspelers uitverkocht…

   Handtekening   

Evita Schouwburg Almere 160308 rij 7 stel 24/26

  [ # 1713 ] 28 October 2007 02:19 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-11-10

Graag. Volgens mij heeft iedereen recht op een eigen mening en moeten we het daarbij laten.
Misschien hebben we elkaar verkeerd begrepen, is dat niets?

We gaan allemaal genieten van Evita misschien moeten we het hele onderwerp sluiten de zoektocht is toch afgelopen. We krijgen vanzelf wel weer een nieuw topic over de voorstelling lijkt me.

Judith

  [ # 1714 ] 28 October 2007 02:40 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

En eindelijk heb ik de finale ook gezien… wat doe je anders met internet op een grijze zondagmiddag.

Vooropgesteld: ik ben tot de conclusie gekomen dat niets meer vanzelf spreekt als drie verschillende dames zo van zich doen spreken dat de voorkeur voor een van hen per seconde millimeters omhoog en omlaag gaat.

Marjolein: in het overzicht van haar audities had ze me ineens. Haar performance in Mijn leven is van mij deed me dan weer erg aan Pia denken een imitatie in het begin, wat op zich een kritisch punt is, maar het was wel meteen ook het beste/ mooiste stukje van haar song. Met de rest vloog ze zichzelf soms voorbij. Slotnoten daarentegen qua sound geweldig (qua gezicht erbij niet of minder).

O jee… ik geloof dat ik ze nu toch wel allemaal wil zien.
Die reacties van de overige zeven Evita’s ook erbij (zie Anne daar zitten met duimen omhoog naar Marjolein: “Goed zo!”)

Brigitte imponeert wel in haar solo, al vond ik ze mooier voor Joop en zijn vrienden. Misschien ook omdat we daar minder van zagen. Ik hou wel heel erg van haar theatrale kant. Ze staat zelf ook bijna te huilen.

Pia is idd een dramaqueen. En ah gos, die ontroerde Peter.
Het commentaar van Willem is wel waar: Evita begon als een onaanzienlijk scharminkel en Brigitte straalt al vuur en passie uit als je naar haar kijkt. Ik hoop en ben benieuwd of haar dat lukt.
Dat maakt dat ik ook wel naar Marjolein zou willen kijken: zij is niet mooi, ik vind haar echt niet mooi. Maar ik ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als zij Evita speelt en ik zit in de zaal. Zou ze me kunnen raken? Zou ze me overtuigen zoals een ongelooflijke kleine Evita een heel volk heeft overtuigd?
Ik zou Marjolein wel spannend vinden. Van Evita kon je ook moeilijk peilen of je van haar hield of haar verafschuwde.
Ze had een klasse afscheid, die Marjolein: ik zat mekant met tranen.

Suzan schreeuwt wel erg ja; in het overzicht van de audities valt het ineens heel erg op. Terwijl ik weet dat ze het wel zou kunnen, want dat heeft ze vaak genoeg getoond. Dat toont ze ook nu weer in Een nieuw leven. Zij heeft het wel echt heel erg; die Evita look. Daar hou ik wel van bij haar.
Wat erg eigenlijk: ik zie ineens meer in Suzan.
Willem heeft er toch duidelijk een andere kijk op dan de rest van het panel.
Bij het Londengedeelte viel ik het meest voor Suzan. Marjolein ging trouwens wel erg lief met A.L. Webber om.

Het vervolg val ik ook echt meer op Suzan (Buenos Aires). Ze hebben alle twee een eigen invulling: Suzan de jonge net opkomende Evita, Brigitte de bitch die Evita ook was en waar je ook niet om heen kan.

Bij de masterclass van Pia Douwes denk ik: God, die Suzan pakt me wel in! En vervolgens: Brigitte gaat er ook wel komen. Haar uitvoering in de masterclass laat zien dat ze er nog niet is, maar dat het wel in haar zit. Dit blijkt later in de studio. In de studio overtuigt ze me. De tekst past bij haar en bij haar situatie. De vertaling vind ik overigens ook mooi.

Suzan en Brigitte die positief commentaar geven over elkaar; ze zijn zo lief met elkaar.
Edwin pinkt een traantje weg. En o die Peter! Hoe breek je de spanning op een ludieke manier! Vandaag is rood…
Het kiezen voor geen keuze van Pia vind ik begrijpelijk, maar ik had liever gezien dat ze wel wat had gezegd. Hetzelfde geldt voor Edwin. Al hoewel ik me ook niet voor wil stellen hoe lullig het is als de producent een andere naam roept dan de uiteindelijke winnaar; want je weet als kandidaat dan toch dat de producent niet volledig achter je staat als hij iets anders kiest dan het publiek.

Ik weet wie het wordt, maar mijn hart bonst toch een beetje als ik de uitslag bekijk. Ah gossie toch… de tranen springen me in de ogen bij de uitslag. Vooral als Suzan in de lach schiet omdat Brigitte Sorry zegt.
Suzan’s slotreactie is ook erg mooi en professioneel. Dat ze daarna nog zolang tussen de gordijnen moest staan was inderdaad wel sneu: het zag er uit alsof ze het zelf nu ook wel genoeg vond.

Brigitte in Evita jurk op het balkon. Erwin zit te stralen. Ze staat er wel heel mooi bij en het past haar. Ik geloof haar echt als ze dat doet.
Het slot van het programma, die chaos en dat gekkenhuis bij het persmoment. O god, het is me wat.
Ik ben zeer tevreden. Het maakte niet zoveel meer uit. Ik ben blij dat Brigitte het geworden is, dat was mijn wens. Maar o jee… wat ontzettend moeilijk kiezen moet dit zijn. Ik zou ze allemaal wel willen zien. Ze hebben allemaal een eigen invulling gegeven aan Evita.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 1715 ] 28 October 2007 03:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

[post verwijderd]

[ Gewijzigd: 28 October 2007 08:59 PM by Scarletwoman ]
   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 1716 ] 28 October 2007 04:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

het hele : Op Zoek naar Evita programma is toch voorbij? Waarom kunnen we niet om de goede vrede te bewaren dit topic sluiten?

  [ # 1717 ] 28 October 2007 04:52 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Laten we dat maar doen, het wordt nu wel erg naar elkaar wijzen. En dat was helemaal mijn bedoeling niet, ik voel me bijna schuldig.
Iedereen die naar Evita gaat: veel plezier en ik lees hier graag jullie recencies. Ga zelf pas ergens volgend jaar.

Marilena en co: kunnen jullie het topic sluiten?

Waar ik trouwens nog wel benieuwd naar ben: is dit het topic met de meeste bladzijdes?

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 1718 ] 28 October 2007 05:01 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  234
Geregistreerd  2007-09-15

En berichtje van Suzan staat nu op haar fansite 😉

   Handtekening   

Officiele Fansite: http://www.suzan-seegers.net

]Officiele Fansite: http://www.willemijn-verkaik.com

  [ # 1719 ] 28 October 2007 07:38 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

rineke - 28 October 2007 04:52 PM

Laten we dat maar doen, het wordt nu wel erg naar elkaar wijzen. En dat was helemaal mijn bedoeling niet, ik voel me bijna schuldig.
Iedereen die naar Evita gaat: veel plezier en ik lees hier graag jullie recencies. Ga zelf pas ergens volgend jaar.

Marilena en co: kunnen jullie het topic sluiten?

Waar ik trouwens nog wel benieuwd naar ben: is dit het topic met de meeste bladzijdes?

In principe sluiten we om deze reden geen topic. Er zijn wel vaker topics over voorstellingen die afgelopen zijn. Dus wat mij betreft hoeft hier geen slotje op. Wat we wel kunnen doen, maar dan moet dan ook met z;‘n allen, is over Suzan verder discusieren in het Les Mis topic en over Brigitte in het Evita topic, dan zakt dit topic vanzelf naar beneden. Mocht je toch in dit topic verder willen discusieren, hou het dan wel netjes naar elkaar….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1720 ] 04 March 2008 11:19 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Goed, als ik hier op zoeken klik, kom ik willekeurig in dit topic uit dus dan maar even zo… 😉

Weet iemand heel toevallig nog welk liedje Tineke en Sophie in de eerste sing-off zongen? En welk liedje in de sing-off tussen Babette en Wieneke werd gezongen?
Alvast bedankt aan degene die mij het antwoord kan geven!!!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 1721 ] 04 March 2008 01:49 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Tineke en Sophie zongen ‘I don’t know how to love him” uit JCS

Wieneke en Babette zongen “Heel alleen” uit Les Mis

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 1722 ] 04 March 2008 08:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

You’re the best! Dankjewel!!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

‹ First  < 113 114 115
115 of 115