6 of 6 | ‹ First  < 4 5 6
Kritiek Vera Mann op beleid Stage Entertainment
  [ # 76 ] 03 April 2010 03:08 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik kan me herinneren dat de reacties hier op het forum op Jack van Gelder nou niet wat je noemt positief waren :tong:

  [ # 77 ] 03 April 2010 03:26 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2010-03-28

oh haha ja om nou door die honderden reacties in het les mis topic te gaan rondneuzen leek me ietsie teveel werk 😉

  [ # 78 ] 03 April 2010 04:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  156
Geregistreerd  2009-12-06

jemar - 29 January 2009 11:14 PM

Na “ruzies”/meningsverschillen in het verleden tussen Ellen Evers & Stage Entertainment, Joke de Kruijff & SE, Fred Butter & SE, is het nu Vera Mann die kritiek uit richting SE.
Dat houdt jammergenoeg in dat we Vera Mann (voorlopig) niet meer zullen zien in musicals van SE.
Persoonlijk snap ik haar reactie wel, maar we zouden Jack van Gelder
ook het voordeel van de twijfel kunnen geven….

Wat was er destijds met Ellen Evers en StageEntertainment?

Zou fijn zijn als iemand dit even kan verduidelijken! 😊

  [ # 79 ] 04 April 2010 07:13 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

paulineex - 03 April 2010 03:26 PM

oh haha ja om nou door die honderden reacties in het les mis topic te gaan rondneuzen leek me ietsie teveel werk 😉

Maar een oud topic naar boven halen dat er slechts zijdelings mee te maken heeft is ook niet wenselijk. Als je iets graag wil weten is een beetje moeite doen echt niet gek. Even uitzoeken wanneer van Gelder gestart is, en dan in de Les Mis topic kijken. Of de zoekfunctie gebruiken met Jack van Gelder…

  [ # 80 ] 04 April 2010 08:41 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

Ik geef ook Vera dik en dik gelijk! Natuurlijk zijn er musicalfans dat tig keer naar een voorstelling komen kijken en dan iemand als Jack van Gelder zien als een leuke grap maar er zijn ook mensen die zich scheel sparen om eindelijk naar een voorstelling te gaan. En dan zijn ze aardig bestolen vind ik. Je moet ALTIJD het beste brengen dat mogelijk is en je moet niet met je ‘stunt’ de voorstelling ingaan. Ik vind het niet kunnen. Het is niet alleen broodroof voor musicalartiesten maar zie het ook als belediging tegen het publiek.
Peter

Nu vind ik ook dat de eerste cast altijd hoort te spelen tenzij er mensen ziek zijn (en dus niet dat er mensen domweg op vakantie gaan) maar dat is weer een andere discussie

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 81 ] 04 April 2010 01:20 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

De discussie dat een 1e cast moet spelen heeft een eigen topic. Dit topic gaat op slot, om de reden die Jeroen aangaf hier boven

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

‹ First  < 4 5 6
6 of 6