3 of 3 |  < 1 2 3
Grouwe Evita overtuigt nergens (25-6 Carre).
  [ # 31 ] 01 August 2008 01:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-11-10

Volgens mij staat hij oorspronkelijk als Che op de rit. Ik deze NL versie wordt er ook naar verwezen in de Wals, dan zingt Evita iets als voordat je je revolutie gaat leiden of zo.
Ik heb ook nooit begrepen wat hij daar doet. Veel gelezen maar denk dat het een dichterlijke vrijheid is van ALW. Er is al eerder een discussie op een forum over geweest, jaren terug, en toen kwamen we ook tot de conclusie dat het toch ook “de “Che is. Ook de kleding en haarstijl van Stanley in deze versie verwijst er naar.
Judith

  [ # 32 ] 01 August 2008 06:35 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Zoals Che wordt neergezet in deze voorstelling is het gewoon de rebellenleider. Dit is volgens mij voorheen altijd een beetje in het midden gelaten.

  [ # 33 ] 01 August 2008 08:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  306
Geregistreerd  2008-07-31

Judith - 01 August 2008 01:08 PM

Volgens mij staat hij oorspronkelijk als Che op de rit. Ik deze NL versie wordt er ook naar verwezen in de Wals, dan zingt Evita iets als voordat je je revolutie gaat leiden of zo.
Ik heb ook nooit begrepen wat hij daar doet. Veel gelezen maar denk dat het een dichterlijke vrijheid is van ALW. Er is al eerder een discussie op een forum over geweest, jaren terug, en toen kwamen we ook tot de conclusie dat het toch ook “de “Che is. Ook de kleding en haarstijl van Stanley in deze versie verwijst er naar.
Judith

Ik heb nooit begrepen waarom che iets met evita te maken had..

  [ # 34 ] 01 August 2008 09:01 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-11-10

Ik ook niet. Ik heb er veel over gelezen, maar behalve dat Che oorspronkelijk uit Argentiniƫ komt, heb ik geen link gevonden.
Dus toch een stukje dichterlijke vrijheid.
Judith

  [ # 35 ] 09 August 2008 01:15 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  125
Geregistreerd  2008-08-08

Ik ben er een paar weken geleden heen geweest, en ik had jammer genoeg Marjolein waar ik niet zo’n van ben. ik heb haar al in meerdere producties gezien en daarin deed ze het goed, maar die rollen die ze had paste bij haar stem, en evita niet.
Ik vond het decor e.d. wel mooi en creatief, en ik vond Stanley echt geweldig, hij zorgde ervoor dat je je niet ging vervelen.
Ik ben al naar meer dan 35 verschillende musicals geweest en ik moet zeggen dat evita niet in mijn top 5 zit, maar het is ook zeker niet de slechtste die ik ooit heb gezien.
Als je geld over heb zou ik er toch wel heen gaan, want het is wel een klassieker.

   Handtekening   

Dreams and Hope will never fail :roos:

  [ # 36 ] 26 November 2008 12:54 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Afgelopen zondag beleefde Evita haar Vlaamse premiere. Het verslag van Musicalworld vind je Hier of tussen de artikelen op de homepage.

Uiteraard ook op Evita’s eigen Productiepagina.

 < 1 2 3
3 of 3