8 of 127 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
Londen Theater (voor vervoer en verblijf ander topic)
  [ # 106 ] 14 July 2009 02:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Bij Wicked hebben ze inderdaad studenten korting.
Er moet alleen wel een einddatum op de pas staan.

Als je alleen een studentenkaart hebt waar geen datum op staat wordt deze niet geaccepteerd.

En ik ben van mening dat je bij Wicked geen betere plaatsen kan hebben op rij 1
Wicked heeft echt een van de betere 1e rijen, dit omdat het podium alleen aan de zijkanten over de orkestbak heengaat. Dus de grote dingen vinden plaats op het ‘hoofdpodium’ en dan is rij 1 perfect. Je zit dan ongeveer 4 meter van alles af. Dus super overzicht en ook goed dichtbij voor de gezichtsuitdrukkingen..

Je hebt trouwens ook nog grote kans dat ze geen buitenlandse studenten kaarten aaannemen aangezien ze die niet kunnen lezen in het Engels.

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 107 ] 14 July 2009 04:47 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2009-02-08

ik heb al een aantal keren student tickets en day seats gehaald bij wicked.
Voor student tickets moet er moet idd een eind datum op je pas staan anders nemen ze de pas niet aan (de gene achter de kassa kon eerst bij mij geen einddatum vinden en begon toen al moeilijk te doen totdat ik liet zien dat die op de achterkant stond)
Ze nemen dus ook gewoon buitenlandse passen aan : )
Het is wel zo dat je dus maar moet afwachten wat voor kaarten er over zijn ,Daarom vindt ik day seats nog beter want idd rij 1 bij wicked zit je echt geweldig!
Ik denk dat als je op een doordeweekse dag gaat dat half 9 bij het theater zijn vroeg zat is
Op een zaterdag zal het drukker zijn of als ineens een US blijkt op te gaan : )

[ Gewijzigd: 14 July 2009 05:09 PM by laurad ]
  [ # 108 ] 14 July 2009 05:49 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2008-12-05

bij westend us staat er bvb 19th july to 25th july

gaat de us dan ook op op 25 juli of maar tot 24 juli?

  [ # 109 ] 14 July 2009 08:03 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

De us gaat dan ook op 25 juli op…. Is ook wel een mooi weekje vrij t/m zaterdag.

En voor alle mensen die zoeken naar goedkope kaarten: http://www.theatremonkey.com

Op deze site houden ze alle aanbiedingen bij en geven ze goede reviews van “goede” en “slechte” rijen in het theater.

ENJOY!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 110 ] 19 July 2009 08:59 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Eveliene - 08 June 2009 07:33 AM
chitra - 07 June 2009 11:39 PM

Lion King geeft inderdaad studenten korting. Op de dag krijg je de beste kaarten voor 20 pond. Jersey Boys doet dit voor 25 euro en Wicked ook. Alleen moet je bij wicked een geldigheidsdatum op de pas hebben. Je kan een europese studenten pas aanvragen, dat is overal geldig als studenten pas en er staat een geldigheids datum op waarmee je dus bij Wicked verzekerd bent van de korting..

Mijn Londense schoolpas namen ze niet aan omdat en geen datum op stond waarbij hij verliep…

Yesss super bedankt voor de tip! Ik wil dolgraag naar The Lion King in Londen en ik heb een CJP-pas dus ik denk dat het dan wel goed gaat komen!

Eveline, ben je inmiddels geweest naar de Lion King? Ik ben van plan een paar dagen met mijn moeder naar Londen te gaan. Dan zou ik ook graag de Lion King zien. Dus ben benieuwd naar je ervaring…

  [ # 111 ] 20 July 2009 08:50 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

myrte - 19 July 2009 08:59 PM
Eveliene - 08 June 2009 07:33 AM
chitra - 07 June 2009 11:39 PM

Lion King geeft inderdaad studenten korting. Op de dag krijg je de beste kaarten voor 20 pond. Jersey Boys doet dit voor 25 euro en Wicked ook. Alleen moet je bij wicked een geldigheidsdatum op de pas hebben. Je kan een europese studenten pas aanvragen, dat is overal geldig als studenten pas en er staat een geldigheids datum op waarmee je dus bij Wicked verzekerd bent van de korting..

Mijn Londense schoolpas namen ze niet aan omdat en geen datum op stond waarbij hij verliep…

Yesss super bedankt voor de tip! Ik wil dolgraag naar The Lion King in Londen en ik heb een CJP-pas dus ik denk dat het dan wel goed gaat komen!

Eveline, ben je inmiddels geweest naar de Lion King? Ik ben van plan een paar dagen met mijn moeder naar Londen te gaan. Dan zou ik ook graag de Lion King zien. Dus ben benieuwd naar je ervaring…

Ik ben niet meer naar The Lion King geweest… ik wilde daar in eerste instantie wel naar toe, maar we waren maar 1 avondje in Londen en toen kreeg ik de kans om goedkoop naar Sister Act te gaan dus toen hebben we dat gedaan in plaats van The Lion King.
Maar wat ik heb gehoord is alleen maar positief! Als je er nog naar toe gaat; veel plezier!

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 112 ] 25 July 2009 09:21 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2004-10-29

Ik kon het zo gauw niet vinden in dit topic, of het er in staat, weet ik dan ook niet.
Wicked heeft frontrow-tickets, als je maar vroeg genoeg bij het theater bent, heb je kans om kaarten te krijgen voor 25 pond.
Wie kan mij vertellen of dit ook geldt voor Billy Eliott en andere shows?

   Handtekening   

Zelfs in een orkaan blijft je suikerspin staan!

  [ # 113 ] 25 July 2009 09:29 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

De meeste voorstellingen doen wel aan day seats. Het beste kun je even op de officiƫle sites van de shows die je wil kijken voor alle informatie.

  [ # 114 ] 25 July 2009 11:46 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Voor La cage aux folles kon ik geen aparte site vinden, weet iemand hoe het daar zit?

  [ # 115 ] 25 July 2009 12:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Er is wel een aparte site. http://www.lacagelondon.com

Ze doen ook studentenkorting. 20 pond vanaf 18.00 op de dag zelf.
Day seats doen ze niet aan.

cabaret tafels zijn zeer aan de raden bij deze productie! Erg leuk om dat mee te maken.

Anders zou ik voor rij 5/6/7 gaan. Het podium is klein, en tijdens de scenes van de Cagelles is het leuk een beetje overzicht te hebben!

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 116 ] 25 July 2009 12:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Dit is de site: http://www.lacagelondon.com/home/

Er staat niets over day seats, maar er zijn altijd kaarten bij TKTS te koop met 50% korting.

  [ # 117 ] 25 July 2009 12:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

chitra - 25 July 2009 12:03 PM

Er is wel een aparte site. http://www.lacagelondon.com

Ze doen ook studentenkorting. 20 pond vanaf 18.00 op de dag zelf.
Day seats doen ze niet aan.

cabaret tafels zijn zeer aan de raden bij deze productie! Erg leuk om dat mee te maken.

Anders zou ik voor rij 5/6/7 gaan. Het podium is klein, en tijdens de scenes van de Cagelles is het leuk een beetje overzicht te hebben!

Je was me net voor.

  [ # 118 ] 25 July 2009 07:20 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  243
Geregistreerd  2009-03-31

Voor zover ik weet kun je in ieder geval dayseats krijgen bij de volgende shows/theaters: Sister Act, Wicked, Billy Elliot, Grease, Hairspray en We Will Rock You.

Check voor de exacte voorwaarden (welke dagen, prijzen en andere restricties) de websites van de producties zelf.

  [ # 119 ] 26 July 2009 09:51 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

chitra - 07 June 2009 11:39 PM

Lion King geeft inderdaad studenten korting. Op de dag krijg je de beste kaarten voor 20 pond. Jersey Boys doet dit voor 25 euro en Wicked ook. Alleen moet je bij wicked een geldigheidsdatum op de pas hebben. Je kan een europese studenten pas aanvragen, dat is overal geldig als studenten pas en er staat een geldigheids datum op waarmee je dus bij Wicked verzekerd bent van de korting..

Mijn Londense schoolpas namen ze niet aan omdat en geen datum op stond waarbij hij verliep…

Ik ga in November naar Londen en wil dan naar de Lion King. Hoe gaat dat dan met die studentenkorting? Moet je dan de dag zelf naar het theater gaan en je CJP pas tonen en dan krijg je die korting?

  [ # 120 ] 26 July 2009 10:07 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

myrte - 26 July 2009 09:51 AM
chitra - 07 June 2009 11:39 PM

Lion King geeft inderdaad studenten korting. Op de dag krijg je de beste kaarten voor 20 pond. Jersey Boys doet dit voor 25 euro en Wicked ook. Alleen moet je bij wicked een geldigheidsdatum op de pas hebben. Je kan een europese studenten pas aanvragen, dat is overal geldig als studenten pas en er staat een geldigheids datum op waarmee je dus bij Wicked verzekerd bent van de korting..

Mijn Londense schoolpas namen ze niet aan omdat en geen datum op stond waarbij hij verliep…

Ik ga in November naar Londen en wil dan naar de Lion King. Hoe gaat dat dan met die studentenkorting? Moet je dan de dag zelf naar het theater gaan en je CJP pas tonen en dan krijg je die korting?

Of kan je ook een dag van te voren proberen kaarten te krijgen?

‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
8 of 127