7 of 127 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
Londen Theater (voor vervoer en verblijf ander topic)
  [ # 91 ] 12 June 2009 05:10 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2009-05-24

Hallo,

We zijn weer terug van onze trip naar Londen. Gelukkig hadden we een hotel in de buurt van de theaters want door de metrostaking hadden we anders wel een probleem gehad. We zijn de eerste avond naar Billy Elliot geweest, kaartjes gekocht bij TKTS en de tweede dag zijn we om half tien bij het theater langs gegaan waar Wicked stond.
Super plaatsen voor 25 euro echt helemaal te gek. We hebben twee totaal verschillende musicals gezien die je niet met elkaar kunt vergelijken maar die allebei zeker de moeite waard waren.
Ik hoop dat beide musicals ooit nog een keer in nederland terecht zullen komen, we hebben al zitten dubben over een mogelijke cast maar ja dat valt zeker voor Billy Elliot niet mee. Wat een rol zeg voor een kind.

  [ # 92 ] 12 June 2009 05:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Fijn dat je genoten hebt van de mooie shows! Weet je toevalling nog iets over de cast van Wicked, of zou je een kleine review willen schrijven? Ik heb er nog maar vrij weinig van gehoord na de cast change!

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 93 ] 12 June 2009 10:58 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  263
Geregistreerd  2008-04-23

snekmrehsuurt - 12 June 2009 05:10 PM

Hallo,

We zijn weer terug van onze trip naar Londen. Gelukkig hadden we een hotel in de buurt van de theaters want door de metrostaking hadden we anders wel een probleem gehad. We zijn de eerste avond naar Billy Elliot geweest, kaartjes gekocht bij TKTS en de tweede dag zijn we om half tien bij het theater langs gegaan waar Wicked stond.
Super plaatsen voor 25 euro echt helemaal te gek. We hebben twee totaal verschillende musicals gezien die je niet met elkaar kunt vergelijken maar die allebei zeker de moeite waard waren.
Ik hoop dat beide musicals ooit nog een keer in nederland terecht zullen komen, we hebben al zitten dubben over een mogelijke cast maar ja dat valt zeker voor Billy Elliot niet mee. Wat een rol zeg voor een kind.

Blondje hier… TKTS?? Letterlijke vertaling?! Ik ben nl ook aan het nadenken / uitzoeken om in de herfstvakantie een tripje naar Londen te maken!

  [ # 94 ] 12 June 2009 11:27 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik weet niet precies waar TKTS voor staat (vast iets met Tickets 😛), maar het is in ieder geval een instelling in o.a. Londen (hij zit ook op Broadway toch??) waar je last minute kaartjes goedkoper kunt kopen. Check http://en.wikipedia.org/wiki/TKTS

  [ # 95 ] 14 June 2009 10:11 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

ja want de kaartjes zijn toch behoorlijk prijsig en ik heb idd ook vaker gehoord dat er last minute is??

  [ # 96 ] 14 June 2009 10:54 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  213
Geregistreerd  2009-05-11

ik ga binnenkort mischien naar londen toe, maar kun je op de dag zelfs goedkope kaartjes kopen voor de voorstellingen van billy eliot en sister act?

  [ # 97 ] 14 June 2009 11:07 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Ik denk van wel… Billy Elliot heeft sowieso day seats, die elke dag om 12 uur geloof ik bij het theater worden verkocht (eerste rij).

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 98 ] 14 June 2009 11:13 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Billy Elliot verkoopt day seats voor 27,50 vanaf 10 uur bij de theaterkassa. Sister Act verkoop dayseat voor 25 pond vanaf 10 uur bij de theaterkassa.

Ik vind de plaatsen van Sister Act kwalitatief iets beter dan die van Billy omdat bij Billy het podium een stukje hoger is. Maar kaarten voor de eerste rij zijn sowieso alleen echt geschikt voor de langere mensen.
Maar in het weekend zullen dit wel de enige plaasten zijn die je goedkoop kan krijgen bij beide shows.

Als je op maandag, dindag of woensdag gaat heb je nog kans om voor beide shows plaatsen voor 25% korting te kunnen krijgen bij de TKTS op leicester square.

Voor Billy heb ik dan een paar weken geleden gedaan en kon toen voor 38 pond precies in het midden op rij 5 plaats nemen.

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 99 ] 14 June 2009 12:54 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  213
Geregistreerd  2009-05-11

ik ben gelukkig vrij lang(1.78) dus zal rij 1 wel geen probleem zijn

  [ # 100 ] 14 June 2009 01:48 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

en is er ook een lastminute op alle musicals??

  [ # 101 ] 28 June 2009 11:19 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  128
Geregistreerd  2007-08-12

Wat kan ik volgens jullie het beste doen als ik zo goedkoop mogelijk naar Wicked, Phantom of the opera en the Lion King wil. Ik ga volgende week maandag en dinsdag. Dan wil ik de maandagavond een musical doen en de dinsdag een middag en avondvoorstelling.

   Handtekening   

Cccccc,Aaaaaa mineur,Ffffff, Gggg7

  [ # 102 ] 28 June 2009 12:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

goldstar - 28 June 2009 11:19 AM

Wat kan ik volgens jullie het beste doen als ik zo goedkoop mogelijk naar Wicked, Phantom of the opera en the Lion King wil. Ik ga volgende week maandag en dinsdag. Dan wil ik de maandagavond een musical doen en de dinsdag een middag en avondvoorstelling.

Voor Wicked bij het theater dayseats kopen.
Dat is ons goed bevallen.

  [ # 103 ] 28 June 2009 05:16 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  241
Geregistreerd  2005-07-29

RoosjeBertens - 28 June 2009 12:15 PM
goldstar - 28 June 2009 11:19 AM

Wat kan ik volgens jullie het beste doen als ik zo goedkoop mogelijk naar Wicked, Phantom of the opera en the Lion King wil. Ik ga volgende week maandag en dinsdag. Dan wil ik de maandagavond een musical doen en de dinsdag een middag en avondvoorstelling.

Voor Wicked bij het theater dayseats kopen.
Dat is ons goed bevallen.

En voor Phantom op de dag zelf aan de “box office” van het theater kaartjes kopen, vraag of ze een studenten korting hebben. Heb ik 10 jaar geleden gedaan en kon toen voor 10 pond naar woensdagmiddag matinee (ipv 35 pond). Neem wel iets van een collegekaart, schoolpasje met foto erop mee. CJP voldoet ook vaak.

  [ # 104 ] 29 June 2009 01:43 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Ik zou ook het theater binnen lopen en vragen of ze studentenkorting of last minute aanbiedingen hebben! Heb ik ook gedaan bij Sister Act en dat is gelukt.

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 105 ] 14 July 2009 12:02 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

RoosjeBertens - 28 June 2009 12:15 PM
goldstar - 28 June 2009 11:19 AM

Wat kan ik volgens jullie het beste doen als ik zo goedkoop mogelijk naar Wicked, Phantom of the opera en the Lion King wil. Ik ga volgende week maandag en dinsdag. Dan wil ik de maandagavond een musical doen en de dinsdag een middag en avondvoorstelling.

Voor Wicked bij het theater dayseats kopen.
Dat is ons goed bevallen.

Kan je als student zijnde voor Wicked beter student tickets dan dayseats kopen? En kan je dan later dan 8u ‘s ochtends in de rij gaan staan of heb je ook met de student tickets veel kans dat ze dan al op zijn 😊.

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 127