6 of 127 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
Londen Theater (voor vervoer en verblijf ander topic)
  [ # 76 ] 04 June 2009 05:16 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  93
Geregistreerd  2008-09-08

martijn-j - 04 June 2009 05:12 PM
angel25 - 04 June 2009 04:55 PM

Ik ben vorige maand nog naar wicked geweest. De dag van te voren naar ticketbooth gegaan op metrostation en toen kaartje gehaald voor de dag erna.Was geen probleem plek zat. Ben toen wel voor de middagvoorstelling geweest maar had hele goeie plaatsen. Dus je hoeft niet van te voren te boeken. Ik heb toen rond de 30 pond voor een kaartje betaald om je een idee van prijs te geven.

Kijk hier wel mee uit, want er zijn heel veel van dit soort verkopers die illegale kaarten verkopen. TKTS is de enige officiële ticketbooth.

Dit was een booth die ik van te voren had opgezocht op internet en ze waren aangesloten bij uktickets. Dit was dus wel een officiële…....

  [ # 77 ] 04 June 2009 05:24 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2009-05-24

Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken maar heeft iemand een lijst met officiele ticketbureaus ik vind het ook wel eg zonde als ik straks met valse kaartjes zit. Zou weer net wat voor mij zijn trouwens maar goed.

  [ # 78 ] 04 June 2009 05:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  570
Geregistreerd  2008-11-07

Ik ben vorige maand geweest en ik heb bij het ticketbureau op Leicester Square geweest en kon nog een kaartje voor 40 pond kopen voor dezelfde avond. Het was een hele goede plek. Veel plezier in elk geval!

  [ # 79 ] 04 June 2009 05:44 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  40
Geregistreerd  2004-05-11

of je gaat ‘s morgens een uur voor de opening van de kassa bij het theater wachten en je zit voor 25 pond 1e rij! mij is dit tot nu toe altijd gelukt!

   Handtekening   

———————————————————————————
Wanneer speelt een understudy????
http://www.twitter.com/nlunderstudy
http://www.nlunderstudy.nl

  [ # 80 ] 04 June 2009 06:35 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  241
Geregistreerd  2005-07-29

Als je een studentenkaart, schoolpasje met foto, CJP of iets dergelijks hebt. Kan je op de dag zelf regelmatig korting krijgen. Soms moet je een uur voor aanvang van de show terug komen. EN het geld niet altijd voor de neiuwste shows. Maar ik heb daar 10 jaar geleden voor les Mis en Phantom al gebruik van kunnen maken. Billy Elliot ging 3 jaar geleden niet en ook voor wicked heb ik mijn twijfels. Maar proberen kan altijd. Gewoon aan de kassa van het theater (weet je ok zeker dat je geen valse kaartjes hebt)

In ieder geval, waar je ook heen gaat: veel plezier!

  [ # 81 ] 04 June 2009 08:26 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2009-05-15

afgelopen weekend (vrijdag) om 7.30 ‘s ochtends in rij bij Apollo Victoria Theater, we waren nummer 7 in rij en hadden 1e rij kaartjes in middenblok. Na ons kwamen steeds meer mensen en om 8.15 waren er zoveel mensen dat de 24 1e rijkaartjes op waren. kassa gaat om 10u open.
dus als je wilt, wees er vroeg bij!

Bij the official half price ticket booth hebben ze overigens nooit wicked in verkoop.

  [ # 82 ] 05 June 2009 06:16 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Annie Get Your Gun - Young Vic Theatre (vanaf 3 oktober 2009)
Avenue Q - Gielgud Theatre (vanaf 1 juni)
Billy Elliot - Victoria Palace Theatre
Blood Brothers - Phoenix Theatre
La Cage Aux Folles - Playhouse Theatre
Carousel - Savoy Theatre (t/m 25 juli)
Chicago - Cambridge Theatre
Dirty Dancing - Aldwych Theatre
Dorian Gray - Leicester Square Theatre (2 juli t/m 2 augustus)
Grease - Piccadilly Theatre
Hairspray - Shaftesbury Theatre
Hello Dolly - Open Air Theatre Regents Park (30 juli t/m 12 september)
High School Musical 2 - New Wimbledon Theatre (22 augustus t/m 5 september)
Jersey Boys - Prince Edward Theatre
The King and I - Royal Albert Hall (12 t/m 28 juni)
Legally Blonde - Savoy Theater (vanaf 5 dec)
The Lion King - Lyceum Theatre
A Little Night Music - Garrick Theatre
Mamma Mia - Prince of Wales Theatre
Marilyn - Apollo Theatre (t/m 13 juni)
Les Misérables - Queen’s Theatre
Naked Boys Singing - King’s Head Theater (t/m 5 juli)
Oliver - Theatre Royal Drury Lane
The Phantom of the Opera - Her Majesty’s Theatre
Priscilla, Queen of the Desert - Palace Theatre
Sister Act - London Palladium
Sweet Charity - Menier Chocolate Factory (21 november 2009 t/m 7 maart 2010)
Thriller Live - Lyric Theatre
Too Close To the Sun - Comedy Theatre (24 juli t/m 5 september)
The Unsinkable Molly Brown - Landor Theatre (Off West-end, t/m 20 juni)
We Will Rock You - Dominion Theatre
Wicked - Apollo Victoria Theatre

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 83 ] 05 June 2009 06:25 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Als ik in Londen ben koop ik ook alleen kaarten bij TKTS of bij de box office van het theater. Ik verbaas me iedere keer weer over de lange rijen bij de andere verkooppunten op en rond Leicester Square. De Society Of Londen Theatre waarschuwt ook op haar website voor dit soort praktijken.

Don’t be misled by imposters! The success of tkts Leicester Square (formally known as the Half Price Ticket Booth) has led to many other discount theatre ticket operations springing up around the Square, all loudly advertising Half Price and cheap West End theatre tickets. You will almost certainly get a poorer deal, less choice of shows, worse seats plus a large booking fee at many of these outlets. So remember - head for the official tkts booth in the clocktower building in the middle of Leicester Square!

If you do buy in person from a ticket agent, make sure that you are shown the true value of the ticket (printed on the ticket) and the location of your seats on a seating plan of the theatre. The Society of London Theatre recommends that you purchase tickets only from members of STAR, the The Society of Ticket Agents & Retailers. Ask to see proof of STAR membership.

Do not buy tickets from individuals in the street - ticket touts or scalpers are unfortunately still common around London’s Theatreland. You will almost certainly be ripped off, and potentially be sold an invalid ticket.

http://www.officiallondontheatre.co.uk

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 84 ] 05 June 2009 08:18 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

jemima - 04 June 2009 06:35 PM

Als je een studentenkaart, schoolpasje met foto, CJP of iets dergelijks hebt. Kan je op de dag zelf regelmatig korting krijgen. Soms moet je een uur voor aanvang van de show terug komen. EN het geld niet altijd voor de neiuwste shows. Maar ik heb daar 10 jaar geleden voor les Mis en Phantom al gebruik van kunnen maken. Billy Elliot ging 3 jaar geleden niet en ook voor wicked heb ik mijn twijfels. Maar proberen kan altijd. Gewoon aan de kassa van het theater (weet je ok zeker dat je geen valse kaartjes hebt)

In ieder geval, waar je ook heen gaat: veel plezier!

Weet je of dit ook geldt voor The Lion King? En moet je dan ‘s ochtends melden of een uur voor de voorstelling?

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 85 ] 05 June 2009 10:06 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

eastwick - 05 June 2009 06:25 AM

Als ik in Londen ben koop ik ook alleen kaarten bij TKTS of bij de box office van het theater. Ik verbaas me iedere keer weer over de lange rijen bij de andere verkooppunten op en rond Leicester Square. De Society Of Londen Theatre waarschuwt ook op haar website voor dit soort praktijken.

Ik snap ook nooit dat mensen ergens anders hun kaarten halen. Er zijn ook redelijk wat booths die posters hebben hangen van voorstellingen die al afgelopen zijn. Wekt ook niet echt een betrouwbare indruk.

  [ # 86 ] 05 June 2009 06:19 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  241
Geregistreerd  2005-07-29

Eveliene - 05 June 2009 08:18 AM
jemima - 04 June 2009 06:35 PM

Als je een studentenkaart, schoolpasje met foto, CJP of iets dergelijks hebt. Kan je op de dag zelf regelmatig korting krijgen. Soms moet je een uur voor aanvang van de show terug komen. EN het geld niet altijd voor de neiuwste shows. Maar ik heb daar 10 jaar geleden voor les Mis en Phantom al gebruik van kunnen maken. Billy Elliot ging 3 jaar geleden niet en ook voor wicked heb ik mijn twijfels. Maar proberen kan altijd. Gewoon aan de kassa van het theater (weet je ok zeker dat je geen valse kaartjes hebt)

In ieder geval, waar je ook heen gaat: veel plezier!

Weet je of dit ook geldt voor The Lion King? En moet je dan ‘s ochtends melden of een uur voor de voorstelling?

Ik heb geen idee. Ik heb de Lion King gezien in het eerste jaar dat hj in Londen speelde (dus al lang geleden) en toen was het niet. Maar dat kan nu totaal anders zijn.
Ik zou als ik jou vragen als je er in de buurt bent. Dan vertellen ze vanzelf of ze deze korting hebben en wanneer je eventueel terug moet komen.

  [ # 87 ] 06 June 2009 09:19 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Bedankt! Dat ga ik dan gewoon ‘s ochtends al vragen!

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 88 ] 07 June 2009 01:26 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  170
Geregistreerd  2007-10-22

eastwick - 05 June 2009 06:25 AM

Ik snap ook nooit dat mensen ergens anders hun kaarten halen. Er zijn ook redelijk wat booths die posters hebben hangen van voorstellingen die al afgelopen zijn. Wekt ook niet echt een betrouwbare indruk.

Ik kijk meestal eerst bij TKTS en heb me tot nu toe toch weer steeds gewend tot de andere Leicester Sq. booths. Ze hadden meer keus en de kaartjes waren goedkoper. Als je zeker wil zijn van knal-goede plaatsen voor populaire shows als Wicked en Hairspray, kan je twee dingen doen:
- vroeg genoeg boeken via ticketmaster (dus weken/maanden vantevoren)
- vroeg uit de veren voor day seats.
(alhoewel… Ik heb in februari op rij 1 gezeten bij Hairspray, het was geen hoogseizoen qua toerisme en het was doordeweeks. We kwamen een minuut na het openen van de box office van het theater aan en toen waren 2 mensen ons nog voor geweest.)

   Handtekening   

yayyyyyyyyyyyy!

  [ # 89 ] 07 June 2009 11:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Lion King geeft inderdaad studenten korting. Op de dag krijg je de beste kaarten voor 20 pond. Jersey Boys doet dit voor 25 euro en Wicked ook. Alleen moet je bij wicked een geldigheidsdatum op de pas hebben. Je kan een europese studenten pas aanvragen, dat is overal geldig als studenten pas en er staat een geldigheids datum op waarmee je dus bij Wicked verzekerd bent van de korting..

Mijn Londense schoolpas namen ze niet aan omdat en geen datum op stond waarbij hij verliep…

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 90 ] 08 June 2009 07:33 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

chitra - 07 June 2009 11:39 PM

Lion King geeft inderdaad studenten korting. Op de dag krijg je de beste kaarten voor 20 pond. Jersey Boys doet dit voor 25 euro en Wicked ook. Alleen moet je bij wicked een geldigheidsdatum op de pas hebben. Je kan een europese studenten pas aanvragen, dat is overal geldig als studenten pas en er staat een geldigheids datum op waarmee je dus bij Wicked verzekerd bent van de korting..

Mijn Londense schoolpas namen ze niet aan omdat en geen datum op stond waarbij hij verliep…

Yesss super bedankt voor de tip! Ik wil dolgraag naar The Lion King in Londen en ik heb een CJP-pas dus ik denk dat het dan wel goed gaat komen!

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 127