91 of 95 | ‹ First  < 89 90 91 92 93 >  Last ›
Billy Elliot (Nederland)
  [ # 1351 ] 27 September 2015 11:38 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  25
Geregistreerd  2015-08-31

Ik kijk uit nieuwsgierigheid vaak hoe vol/leeg de zaal van die dag is.
Het is om te huilen, maar ik vroeg mij iets af.
Als je nou een kaartje koopt op een van de buitenste ringen, en van die rij zijn er maar 8 verkocht,  doen ze dan voor die 8 personen de doeken niet ophangen en zie je een heel leeg stuk, of geven ze die mensen, in overleg, een andere plek?

Ik zie wel eens dat je nog overal op heel goede plaatsen kunt zitten, en dat er dan mensen zijn die de allerslechtste plek hebben uitgekozen….....raar?

Toch?

  [ # 1352 ] 27 September 2015 12:55 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2013-02-26

Er zijn veel mensen die het geld niet hebben om een eersterangs kaartje te betalen of personen die de voorstelling al vaker hebben gezien en daarom kiezen voor een goedkoper kaartje.

Volgens mij is het wel zo dat mensen die achteraan zitten naar voren mogen als daar nog veel vrije plaatsen zijn. Durf dit alleen niet met 100% zekerheid te zeggen.

   Handtekening   

- Live your life

  [ # 1353 ] 27 September 2015 05:27 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  25
Geregistreerd  2015-08-31

Daan, ik bedoel, van elke rang.
Dus er zijn bv mensen, die goedkope(re) kaartjes hebben, nog keuze hebben uit heel veel (goeie) plekken, en dan toch echt plekje kiezen van waar je al pijn in je nek krijgt als je er alleen al aan denkt.

Je kunt Stage Entertainment ook automatisch de “beste plekken” voor die prijs laten kiezen.
Ik heb dat eens uitgeprobeerd en het waren slechte plekken, terwijl er nog heel veel goede waren. Het leek wel of ze gewoon de rij afgaan, zodat er steeds een heel deel verkocht wordt.

  [ # 1354 ] 27 September 2015 07:17 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Op het moment dat er doeken hangen worden mensen die kaarten hebben voor de rijen achter de doeken verplaatst. Je hebt dan echter geen keuze, je krijgt gewoon kaarten van de stapel die bij de servicebalie ligt. Dat zijn nu meestal niet verkochte kaarten achter in de zaal, ring midden en de eerste rijen in ring (on)even.

  [ # 1355 ] 28 September 2015 01:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

sky14 - 26 September 2015 02:46 PM
jeroentje - 26 September 2015 12:22 PM

Ik hoorde dat het volgende week de laatste week van Milan is, die gaat blijkbaar naar Duitsland voor The Phantom of the Opera.

En daar dacht ik gelijk aan toen ik hem hoorde zingen deze week.

Ik moet bij hem altijd denken aan Les Misérables. Als dat nog eens terugkomt zie ik hem wel als Jean Valjean of Javert.

En ik had hem ook wel leuk gevonden als Beest in Beauty and the Beast. Echte Disney proporties op het podium!

sky14 - 26 September 2015 02:46 PM

Zaal is akelig leeg en het is een treurige bedoeling momenteel.
Ring alleen eerste drie rijen open en het theater is verder leeg.

Ik was er vrijdag. En inderdaad hetzelfde beeld. Vooral voor aanvang van de voorstelling in de foyer vond ik het vreselijk; de sfeer deed niet onder voor de gemiddelde crematie.


Ik baalde wel toen ik het castscherm zag; weer geen Pia. Het was mijn vierde keer en alleen de eerste keer had ik haar als Mrs. Wilkinson. Niets ten nadele van Frédérique hoor, want die doet het verder prima. En zeker niets ten nadele van Loes Worm (die ik de tweede keer had), want haar vond ik echt fantastisch. Maar toch, ik ben nou eenmaal gek van Pia.

En heeft Michael Snoey Kiewit zijn haar gekleurd? Want anders had ik toch echt een andere volwassen Billy (hij stond wel op het castscherm).

  [ # 1356 ] 28 September 2015 02:15 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2015-09-10

Magic - 28 September 2015 01:47 PM
sky14 - 26 September 2015 02:46 PM
jeroentje - 26 September 2015 12:22 PM

Ik hoorde dat het volgende week de laatste week van Milan is, die gaat blijkbaar naar Duitsland voor The Phantom of the Opera.

En daar dacht ik gelijk aan toen ik hem hoorde zingen deze week.

Ik moet bij hem altijd denken aan Les Misérables. Als dat nog eens terugkomt zie ik hem wel als Jean Valjean of Javert.

En ik had hem ook wel leuk gevonden als Beest in Beauty and the Beast. Echte Disney proporties op het podium!

Nou ja. Dan heb je een leuk groot beest op het podium maar vergeet niet dat ie op het einde een prins moet worden he… met alle respect maar dat zie ik niet meteen gebeuren. Dat terzijde, ik kan het nog steeds niet geloven dat deze productie zo aan zijn einde komt. Dit is een financiële nachtmerrie voor stage entertainment.

[edit jeroen: Quote hersteld]

[ Gewijzigd: 28 September 2015 02:39 PM by Jeroen ]
  [ # 1357 ] 28 September 2015 02:17 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2014-12-06

ik was er Vrijdag ook maar Michael speelde toen geen Older Billy ondanks dat hij op het bord stond. Het was iemand uit de amerikaanse tour hoorde ik van iemand. Zijn naam ben ik even kwijt, maar het was Michael zeker niet.

   Handtekening   

I can’t really explain it, I haven’t got the words. Its a feeling that you can’t control.

  [ # 1358 ] 28 September 2015 07:26 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2010-11-07

jeroentje - 28 September 2015 02:15 PM
Magic - 28 September 2015 01:47 PM
sky14 - 26 September 2015 02:46 PM
jeroentje - 26 September 2015 12:22 PM

Ik hoorde dat het volgende week de laatste week van Milan is, die gaat blijkbaar naar Duitsland voor The Phantom of the Opera.

En daar dacht ik gelijk aan toen ik hem hoorde zingen deze week.

Ik moet bij hem altijd denken aan Les Misérables. Als dat nog eens terugkomt zie ik hem wel als Jean Valjean of Javert.

En ik had hem ook wel leuk gevonden als Beest in Beauty and the Beast. Echte Disney proporties op het podium!

Nou ja. Dan heb je een leuk groot beest op het podium maar vergeet niet dat ie op het einde een prins moet worden he… met alle respect maar dat zie ik niet meteen gebeuren. Dat terzijde, ik kan het nog steeds niet geloven dat deze productie zo aan zijn einde komt. Dit is een financiële nachtmerrie voor stage entertainment.

[edit jeroen: Quote hersteld]

Ach, als Tim Douwsma een danswedstrijd kan winnen kan Milan (ok, misschien na wat training) toch wel voor 5 minuten door als prins?

  [ # 1359 ] 28 September 2015 11:20 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

jeroentje - 28 September 2015 02:15 PM
Magic - 28 September 2015 01:47 PM
sky14 - 26 September 2015 02:46 PM
jeroentje - 26 September 2015 12:22 PM

Ik hoorde dat het volgende week de laatste week van Milan is, die gaat blijkbaar naar Duitsland voor The Phantom of the Opera.

En daar dacht ik gelijk aan toen ik hem hoorde zingen deze week.

Ik moet bij hem altijd denken aan Les Misérables. Als dat nog eens terugkomt zie ik hem wel als Jean Valjean of Javert.

En ik had hem ook wel leuk gevonden als Beest in Beauty and the Beast. Echte Disney proporties op het podium!

Nou ja. Dan heb je een leuk groot beest op het podium maar vergeet niet dat ie op het einde een prins moet worden he… met alle respect maar dat zie ik niet meteen gebeuren. Dat terzijde, ik kan het nog steeds niet geloven dat deze productie zo aan zijn einde komt. Dit is een financiële nachtmerrie voor stage entertainment.

[edit jeroen: Quote hersteld]

Dat ik aangeef dat het een mooi beeld zou opleveren betekent niet dat dat dus de reden is dat ik hem graag in die rol zou willen zien. Ik ben ervan overtuigd dat Milan zowel qua zang als qua spel een fantastisch Beest zou kunnen zijn. En volgens mij in die rol meer indruk zou maken dan Edwin Jonker. Dat zijn postuur een bijzonder effect zou hebben is daarbij niet meer dan een leuke bijkomstigheid (net als in Billy Elliot).

En natuurlijk begrijp ik ook dat hij niet de gedroomde prins is (al kan je met een goed kostuum en een mooie pruik ver komen). Maar die rol beslaat maar een heel klein deel van de voorstelling. En als ik dan moet kiezen dan heb ik liever een overtuigend Beest dan een overtuigende Prins.

  [ # 1360 ] 29 September 2015 06:13 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ehm… niet om het een of ander, maar ooit de disney film gezien? De prins daar is nou niet echt te vergelijken met Prince Eric uit The Little Mermaid, Aladdin of Flynn Rider uit Rapunzel. Om nog maar te zwijgen over het thema van het verhaal: het gaat niet om de buitenkant.

  [ # 1361 ] 29 September 2015 12:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  385
Geregistreerd  2012-11-01

Milan is een grote man qua lengte, maar irl oogt hij minder ‘dik’ dan op t toneel als Big Davey. Ik weet niet of hij in zn Big Davey kostuum een ‘nepbuikje’ heeft zitten…  Hij zou mijns inziens een fantastische rol zingen en spelen als Beest EN als prins. Weer een groot talent dat naar t buitenland gaat. Ik geef hem groot gelijk, maar ik had hem graag in BatB gezien!

   Handtekening   

‘Het lijkt hier net op Twin Peaks: naarmate het verhaal vordert blijkt iedereen om je heen gek te zijn geworden…’

  [ # 1362 ] 29 September 2015 01:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Offtopic: Up next hoop ik ooit Milan te zien als Javert in Londen. Dan zet ik oprecht een tent neer in dat theater. :’) Weet iemand al meer over de rest van de cast en hun plannen na Billy?
Ontopic; spelen ze nog steeds voor een appel en een ei, of is er de laatste weken nog wat last minute publiek bijgekomen?

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 1363 ] 29 September 2015 04:16 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2014-11-09

Ik ga 24 oktober voor de derde keer.
Ik hoop dat de zaal een beetje vol zit, dat geeft toch meer sfeer en dat is voor de cast veel leuker.
Ben in juli geweest en toen was de zaal wel vol, maar niet echt enthousiast.
Niet veel meer applaus na Kippevel bijvoorbeeld, terwijl Nick het echt heel goed deed voor een tweede show.
Ik vind het zo jammer dat het moet stoppen, omdat het gewoon kwalitatief een heel goede show is. Jammer dat men de zalen niet vol krijgt..

*aanpassing door slimme opmerking van sweeney 😉

[ Gewijzigd: 29 September 2015 07:48 PM by sisianne ]
  [ # 1364 ] 29 September 2015 06:19 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  51
Geregistreerd  2011-09-20

Dan moet het publiek vanaf nu tot 24 oktober flink door eten ,Sissiane

[ Gewijzigd: 30 September 2015 03:52 PM by sweeney ]
  [ # 1365 ] 29 September 2015 11:58 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Ze zijn inmiddels zelfs voorstellingen aan het schrappen. Ik keek een paar dagen geleden hoe het voor deze week met de zaalbezetting stond. Met name donderdag was een drama. Als je iedereen bij elkaar zou zetten zou je tot een rij of 11 zijn gekomen. Maar inmiddels is die voorstelling uit het schema verdwenen, net als donderdag 15 en 22 oktober.

En de 50% kortingsactie blijkt ook niet meer te werken. Ik weet niet hoe zij denken nog kaarten te gaan verkopen.

‹ First  < 89 90 91 92 93 >  Last ›
91 of 95