10 of 10 | ‹ First  < 8 9 10
Musicalfans, het zijn vreemde mensen..
  [ # 136 ] 07 March 2011 08:28 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2010-12-10

Voor een groot deel ben ik het volkomen met je eens, maar van de andere kant ook weer niet.
Ik kan met recht zeggen dat de mensen uit de musicalwereld je toch wel gaan herkennen, opzoeken wanneer ze op het podium staan en gesprekken met je gaan voeren bij de AU.
Ik maak het elke keer weer mee als ik naar WWRY ga. Ik ga daar zitten, wacht rustig tot dat ze komen en als ze tijd hebben maken we een praatje, geven we een knuffel en krijg ik ook nog eens 3 kussen op mijn wang. Er is me zelfs door iemand gevraagd of ik dan niet haar speeldagen bekend wil maken op internet!
Ik snap je heel goed dat je je ergert aan mensen die 1 keer bij de AU staan en denken dat de mensen hen gelijk kennen…Daar kan ik me ook dood aan ergeren.
Dat was bij mij de eerste keren ook echt niet zo, maar als ik nu ga roepen ze al van ver HALLO en komen ze even knuffelen, kletsen en vragen waar ik zit, zodat als ze me kunnen zien even iets kunnen seinen. Al doen ze een knipoog, ze zien me wel vaak zitten en als dat niet zo is, is het ook geen ramp.
Na de show willen ze ook altijd weten wat ik er die keer weer van vond!
En het is ook echt niet zo dat ik elke keer op de foto ga of een handtekening wil, want dat vind ik dan ook weer overdreven!

  [ # 137 ] 08 March 2011 01:14 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  28
Geregistreerd  2010-08-14

Hahahahhaha
Ik vind het briljant geschreven! Echt geweldig!
Maar 1 dingetje, ligt het niet een beetje aan de leeftijd? 16 jarige etc.
Toen ik 14/15 ofzo was toen praatte ik ook nergens anders over met vriendinnen. Want oh oh oh wat waren ze goed en wat waren ze leuk. En ze deden dit, en ze deden dat. Ik moet zeggen, ik vond het een geweldige tijd :’)

  [ # 138 ] 09 March 2011 10:10 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  677
Geregistreerd  2004-07-08

Een fan die een bepaalde persoon belt of deze, na afloop van een voorstelling, even naar beneden wilt komen om met deze fan te praten, vind ik ook te ver gaan.

   Handtekening   

Voor de laatste nieuwtjes van Tony:
http://www.tonyneeffansite.nl en https://www.facebook.com/TonyNeefFansite

  [ # 139 ] 09 March 2011 11:44 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Ik denk niet dat telefoonnummers spontaan in telefoons van fans verschijnen… 😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 140 ] 10 March 2011 08:43 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  440
Geregistreerd  2002-06-02

Kiepkantel - 09 March 2011 11:44 PM

Ik denk niet dat telefoonnummers spontaan in telefoons van fans verschijnen… 😄

Nou, das niet helemaal waar 😉 ik ben ooit gebeld door iemand uit de musicalwereld ivm een afspraak, en diegene heeft gewoon via een eigen nummer gebeld 😉 maar ik zou diegene niet eens durfen te bellen, haha! dus dat nummer is ook meteen verwijderd!

   Handtekening   

Twee harten, één liefde.
Uit liefde, één hart.

‹ First  < 8 9 10
10 of 10