47 of 50 | ‹ First  < 45 46 47 48 49 >  Last ›
Ghost NIET naar Nederland.
  [ # 691 ] 16 June 2012 12:52 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  74
Geregistreerd  2012-06-16

Wat het oorspronkelijke plan was voor producties word de laatste 2 jaren steeds om gegooid zo stonden Sister Act en Jersey Boy bijde geplant voor Beatrix Theater en The Littlet mermaid is zelf nog gesproken over Scheveningen. Na dat Roel Vente weg is gegaan nog voor einde van Seizoen heeft de nieuwe directeur toch goed moeten kijken van wat gaan we doen Ghost loopt slecht in London en de US en we hebben ook de onbekende naam Aspect of Love en we hebben een nieuwe productie Hij gelooft in mij.

Hierdoor zal de keuze geweest zijn om Ghost te schrapen het beste zijn geweest aangezien er al heel wat werk in HGIM zit kijk naar 3 Musketiers zijn ze ook 3 jaar mee bezig geweest en Petticoat en Ciske ook erg lang. Daarmee sluit je HGIM al uit om te Cancellen. Aspect of Love is aan de theater verkocht dus die cancellen is ook niet goede optie want na eerder stoppen van SNF en de tour agenda van TLM enkele keren verander moet je de theaters toch nog wel beetje te vriend gaan houden. TLM is waarschijnlijk toch voor Disney een goed succes aangezien voor 2012/2013 TLM ook in Moskou komt te staan door Stage. Nu zitten we dus alleen met de vraag we hebben Tour Aspect Of Love 2012/2013 / Wicked 2012 (nu nog tot oktober maar iedereen weer hij gaat 365 dagen draaien is einde van dit jaar)/ The Little Mermaid 2012 (Max December gok ik)/ Sister Act 2013 (de Start kan naar voor gehaalt worden maar ook naar achter na gelange hoe wicked loopt)/ Hij Gelooft In Mij 2012/2013 (De La Mar). Dan rijst bij mij de vraag wat zullen we eens doen vanaf eind dit jaar in Utrecht????? (GHOST????, JERSEY BOYS????) (Aspect of Love eindigt okal in April in Carre.

Waarschijnlijk zullen we na de zomer bij aantreden van nieuw directeur nog enkele verassingen gaan krijgen waaronder wat er gebeurd met GHOST, wat gebeurd er met de cast ervan. Wat word de opvolger van TLM in utrecht en Misschien toch weer een Theater Tour Andre van Duin want daar is Utrecht ook erg goed in geweest door steed einde van tour producties op te vangen tussen alle kort lopende producties in we moeten niet vergeten dat na Mamma Mia! (2003) het Beatrix Theater veel korte producties had en veel einde tour of korte periode tours heeft gehad.

  [ # 692 ] 16 June 2012 01:24 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

Fair - 16 June 2012 12:52 PM

Wat word de opvolger van TLM in utrecht en Misschien toch weer een Theater Tour Andre van Duin want daar is Utrecht ook erg goed in geweest door steed einde van tour producties op te vangen tussen alle kort lopende producties in we moeten niet vergeten dat na Mamma Mia! (2003) het Beatrix Theater veel korte producties had en veel einde tour of korte periode tours heeft gehad.

De opvolger zou logischerwijs dan toch Ghost moeten zijn begin volgend jaar ongeveer. Bij SE hebben ze toch heel erg in deze productie geloofd, dus neem ik aan dat ze het alsnog willen brengen, maar niet meer 5 producties tegelijk, dus verschuift het naar achteren.

Over André van Duin, hij gaat de SE-productie van 2013/2014 in het Delamar doen, voor een heel seizoen (voor minimaal een half jaar). Net zoals bij Hij gelooft in mij (maand of 6 a 8, geen tour).

[ Gewijzigd: 16 June 2012 01:28 PM by mau1992 ]
  [ # 693 ] 16 June 2012 02:50 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Als dat echt zo is, spring ik echt drie gaten in de lucht en hoop ik heel erg dat TLM snel stopt…

  [ # 694 ] 16 June 2012 03:08 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik denk niet dat het realistisch is om te denken dat ´Ghost´ nog naar Nederland komt en helemaal niet begin volgend jaar. Waarom een volledig gecaste productie zo kort van tevoren cancellen om een half jaar later het hele circus opnieuw op te starten. Zeker gezien de recente ontwikkelingen in Londen en mogelijk New York is ´Ghost´ niet echt een optie meer.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 695 ] 16 June 2012 04:41 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Is er iemand al gebeld over de kaartjes en retour etc?
Ze hadden mij geveld maar ik was er niet en heb daarna niets meer gehoord
Moet ik dan zelf bellen en wie? Weet iemand dat?

  [ # 696 ] 16 June 2012 05:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Esmeee - 16 June 2012 04:41 PM

Moet ik dan zelf bellen en wie? Weet iemand dat?

Ik zou even noteren wanneer je gebeld bent (datum + tijd, eventueel door wie als ze een voicemail hebben ingesproken). Als je nou over zeven werkdagen nog niets gehoord hebt, zou ik zelf even bellen. 😄

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 697 ] 17 June 2012 07:59 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik ben uberhaupt nog niet gebeld….

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 698 ] 19 June 2012 08:51 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik ook niet….

We moeten of voor voor 6 oktober naar Londen, of naar NY of naar Australië....(zie homepage)

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 699 ] 19 June 2012 09:03 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik ben gister gebeld! Dus dat is nu ook rond…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 700 ] 19 June 2012 04:09 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  112
Geregistreerd  2011-01-17

Castleden met een vast contract bij Stage (en dat zijn ook veel ensembleleden) krijgen nu een baan aangebonden bij Aspects of Love waar dan vervolgens weer andere mensen (zonder vast of al getekend contract) of straat staan. Freek Bartels heb ik nog niet van gehoord dat hij naar AOL gaat en volgens mij zit daar ook niets in voor hem. Ben dus wel benieuwd waar die nu naartoe gaat, want die zal toch op zeker ergens ‘ondergebracht’ worden. Ton en Celinde hebben helaas geen vast dienstverband bij Stage maar hadden wel al getekend net als een aantal anderen. Die moeten dus gewoon een vergoeding krijgen als ze nergens anders een rol in krijgen, dus zou mij niet verbazen als er nog meer mensen doorschuiven.

  [ # 701 ] 19 June 2012 04:36 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

Er zal wel een theatertour komen met Freek en kornuiten!

  [ # 702 ] 19 June 2012 08:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Calimero - 19 June 2012 04:09 PM

Ton en Celinde hebben helaas geen vast dienstverband bij Stage maar hadden wel al getekend net als een aantal anderen. Die moeten dus gewoon een vergoeding krijgen als ze nergens anders een rol in krijgen, dus zou mij niet verbazen als er nog meer mensen doorschuiven.

Volgens mij kan een werkgever een getekend contract gewoon ontbinden als de periode waarvoor getekend is nog niet is ingegaan. Volgens mij hebben ze dan dus geen verplichtingen naar de cast van Ghost toe.

  [ # 703 ] 20 June 2012 09:38 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  132
Geregistreerd  2011-08-17

Calimero - 19 June 2012 04:09 PM

Castleden met een vast contract bij Stage (en dat zijn ook veel ensembleleden) krijgen nu een baan aangebonden bij Aspects of Love waar dan vervolgens weer andere mensen (zonder vast of al getekend contract) of straat staan. Freek Bartels heb ik nog niet van gehoord dat hij naar AOL gaat en volgens mij zit daar ook niets in voor hem. Ben dus wel benieuwd waar die nu naartoe gaat, want die zal toch op zeker ergens ‘ondergebracht’ worden. Ton en Celinde hebben helaas geen vast dienstverband bij Stage maar hadden wel al getekend net als een aantal anderen. Die moeten dus gewoon een vergoeding krijgen als ze nergens anders een rol in krijgen, dus zou mij niet verbazen als er nog meer mensen doorschuiven.

Wat een onzin verhaal.
Mensen die bij Stage Entertainment een vast contract hebben worden niet zomaar doorgeschoven naar Aspects of Love ten koste van andere mensen. Alle mensen die bij Aspects of Love zijn aangenomen hebben mondeling al een overeenkomst over het contract en dan gaat Stage niet zomaar zeggen, dat komt nu te vervallen. Hoe krijg je dat juridisch ooit recht geluld?
Freek gaat niet naar Aspects, er was echter wel een ensemble positie die nog niet was ingevuld en daarom gaat Roman van de Werf die nu invullen komend seizoen.

Eerst je bronnen checken voordat je onzin gaat verkondigen.

  [ # 704 ] 20 June 2012 01:32 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

@IrisJ: Een mondelinge overeenkomst over een contract lijkt me juridisch heel makkelijk recht te lullen. Niet-juridisch ook.

  [ # 705 ] 20 June 2012 02:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Carientje - 20 June 2012 01:32 PM

@IrisJ: Een mondelinge overeenkomst over een contract lijkt me juridisch heel makkelijk recht te lullen. Niet-juridisch ook.

Er zal vast wat jurisprudentie zijn over mondelinge overeenkomsten, maar zover ik weet sta je het sterkste als alles op papier staat. 😄

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

‹ First  < 45 46 47 48 49 >  Last ›
47 of 50