48 of 50 | ‹ First  < 46 47 48 49 50 > 
Ghost NIET naar Nederland.
  [ # 706 ] 20 June 2012 02:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Al zou het een arbeidsovereenkomst zijn die door onze Koningin of Minister-President is ondertekend, het gaat om de ontbindende voorwaarden. Daarin zal vast zijn geregeld waar de werknemer recht op heeft in het geval van het niet door gaan of voortijdig beeindigen van de productie.

Elke producent heeft daar waarschijnlijk standaardcontracten voor.

  [ # 707 ] 20 June 2012 04:56 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Doet het er toe wat voor contracten er zijn en of die wel of niet ontbindbaar zijn? Iedereen kan weer een eigen contract met daarin specificaties hebben over wat er wel en niet kan. Zeker als je een agent hebt zullen daar clausules over in staan. Hoe je het ook bekijkt, er zal een groep werkloos zijn door het annuleren van Ghost. Of dat deze acteurs zijn of als die doorschuiven naar een andere productie er daar weer acteurs uitgebonjourd worden.

We moeten afwachten wat er met de acteurs gebeurd en wat er met de productie gebeurd.

  [ # 708 ] 20 June 2012 07:54 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Heb nog iets geschreven over de historie van toegangsprijzen en het verschil tussen Nederland de Duitsland. Heb het onder de volgende link gezet:

http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/14218/P45/

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 709 ] 23 June 2012 01:49 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Zojuist mijn musicalcard ontvangen 😊

  [ # 710 ] 19 August 2012 12:09 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik ben even bezig met het opschrijven van de songtekst van With You (de Nederlandse versie, uiteraard 😉 ), maar kom er bij één stukje niet uit en daar wil ik graag jullie hulp voor inroepen. 😄

Onderstaand filmpje, vanaf 2:49.

http://youtu.be/_u8ucXOtgqE

De tekst, voor zover ik ‘m heb:

Ik blijf denken dat ik jouw stem hoor
Iedereen zegt ‘het is puur het soort rouw,
?

Zeg me niet dat ik sterk moet zijn
Vertel me hoe je leeft met de pijn,
die de liefde overlaat

De zin waar hier het vraagteken staat blijft voor mij onduidelijk en niet te rijmen met wat Celinde ervoor zingt. Ik versta iets als “dat het ooit weer overgaat”, maar dan wordt het voor mij een heel onlogische zin. Ik zou dan eerder zeggen: “die (want die rouw) echt ooit weer over gaat”, maar dat zingt ze niet. Maar wat dan wel? Iemand die het voor mij kan rechtbreien? 😄

Edit
Note to self: het soort, dat soort.

[ Gewijzigd: 20 August 2012 01:19 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 711 ] 19 August 2012 12:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

“Dat het ooit weer overgaat”  zingt ze.

  [ # 712 ] 23 September 2012 07:52 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2011-10-12

Mark Evans wist mij eergisteren te vertellen dat Ghost wss wel gewoon naar NL komt 😉
Hij zei dat ze nog heel erg aan het onderhandelen waren.
Maar dat de kans groot is dat het alsnog komt 😊

  [ # 713 ] 23 September 2012 10:18 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Zou wel erg goed nieuws zijn als t waar is! Hopelijk dan meteen na Love Story. Kan Freek lekker op zn plek blijven in Beatrixtheater 😛

  [ # 714 ] 23 September 2012 10:50 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Het lijk me heel sterk eerlijk gezegd. Waarover wordt dan nog onderhandeld ? De Nederlandse versie was gecast en de voorverkoop al geopend.

New York is met een groot verlies na een paar maanden gesloten, Londen speelt over 2 weken de laatste voorstelling en Australië is inmiddels ook op de lange baan geschoven.

‘Ghost’ gaat wel touren door de Verenigde Staten in de herfst van 2013 en vanaf de zomer 2013 door Groot-Brittannië, maar kan me niet voorstellen dat dat de dure originele versie gaat worden.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 715 ] 23 September 2012 01:23 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2011-10-06

June - 19 August 2012 12:09 PM

Ik ben even bezig met het opschrijven van de songtekst van With You (de Nederlandse versie, uiteraard 😉 ), maar kom er bij één stukje niet uit en daar wil ik graag jullie hulp voor inroepen. 😄

Onderstaand filmpje, vanaf 2:49.

http://youtu.be/_u8ucXOtgqE

De tekst, voor zover ik ‘m heb:

Ik blijf denken dat ik jouw stem hoor
Iedereen zegt ‘het is puur het soort rouw,
?

Zeg me niet dat ik sterk moet zijn
Vertel me hoe je leeft met de pijn,
die de liefde overlaat

De zin waar hier het vraagteken staat blijft voor mij onduidelijk en niet te rijmen met wat Celinde ervoor zingt. Ik versta iets als “dat het ooit weer overgaat”, maar dan wordt het voor mij een heel onlogische zin. Ik zou dan eerder zeggen: “die (want die rouw) echt ooit weer over gaat”, maar dat zingt ze niet. Maar wat dan wel? Iemand die het voor mij kan rechtbreien? 😄

Edit
Note to self: het soort, dat soort.

Heb je inmiddels de hele songtekst? Ik kan m namelijk zelf ook moeilijk verstaan 😊

  [ # 716 ] 23 September 2012 01:41 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Het lijkt mij ook heel erg sterk. De producenten zijn nogal kwaad over de afzegging van Stage, die indirect geleid heeft tot het cancellen van Australië en de kortere speeltijd in Londen.

Zelfs een tour zie ik niet snel van de grond komen, ondanks de aankondiging. Het creative team is de komende periode heel druk met Matilda op Broadway.

  [ # 717 ] 23 September 2012 02:09 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

baud - 23 September 2012 01:41 PM

Het lijkt mij ook heel erg sterk. De producenten zijn nogal kwaad over de afzegging van Stage, die indirect geleid heeft tot het cancellen van Australië en de kortere speeltijd in Londen.

Zelfs een tour zie ik niet snel van de grond komen, ondanks de aankondiging. Het creative team is de komende periode heel druk met Matilda op Broadway.

Als het ze lukt om de produktie minder duur te maken wordt ht al wat realistischer. Anders kan ik me het ook niet voorstellen.

  [ # 718 ] 23 September 2012 04:49 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2009-11-23

Ik hoop echt dat Ghost echt wordt uitgesteld en niet gecancelled! Als ‘ie hier heen komt, zullen ze wel wat aanpassingen maken, ensemble nummers hopelijk wat interessanter maken, zodat de vaart er goed inblijft. Dan heb je een goede show die de led achtergrond niet nodig heeft, alleen de illusies (maar dat kan ook zonder led)

   Handtekening   

When I was young, I had a favorite story…

  [ # 719 ] 23 September 2012 05:20 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

ik denk echt dat we Ghost kunnen gaan vergeten, hoe jammer ik dat ook vind…..

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 720 ] 23 September 2012 05:21 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2009-11-23

Ja, ben ik ook bang voor… Maar het is leuk om er over te dromen 😉

   Handtekening   

When I was young, I had a favorite story…

‹ First  < 46 47 48 49 50 > 
48 of 50