11 of 20 | ‹ First  < 9 10 11 12 13 >  Last ›
Les Misérables Londen
  [ # 151 ] 27 September 2015 06:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Theo post dit nou niet! Verkleint m’n kansen! 😉 Man man man, wat zou ik hier graag bij zijn! Fingers crossed voor de loterij!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 152 ] 27 September 2015 07:26 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik zal voor je duimen 😊

De veiling loopt ook goed zag ik net. En grappig dat als je de app niet wilt downloaden je ook gewoon heel ouderwets een brief kunt sturen naar het kantoor van Cameron Mackintosh Ltd.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 153 ] 27 September 2015 08:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

hahaa is het zo? Heerlijk ouderwets. (Zou ik meer kans maken als ik er een mooie zelfgemaakte tekening bij doe?! 😉)
Dank voor je wishes 😉, helaas is kopen geen optie, prijzen vanaf 500 pond. Heb veel over voor een goede show, maar 500 pond.. :p (Nouja, als ik het 1,2,3 zou hebben zou ik ‘t misschien nog doen ook, haha!)

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 154 ] 27 September 2015 08:22 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Hoop dat het je lukt Anniek! Had me voorgenomen er alles aan te doen hierbij te zijn, maar zit uitgerekend die dag voor mijn werk in Barcelona. Het zal onvergetelijk worden denk ik, wat een mijlpaal he, 30 jaar!

  [ # 155 ] 07 October 2015 09:45 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Helaas! Het heeft niet zo mogen zijn dat ik een kaartje heb gewonnen. :p
Heel erg jammer dat ik er morgen zelf niet bij ben, maar ik ben zo benieuwd naar de reacties, het publiek en de foto’s. Er hangt behoorlijk veel buzz in de lucht.
Ik weet alleen dat de finale morgenavond wordt opgenomen/ wellicht livegestreamd.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 156 ] 07 October 2015 10:04 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Jammer zeg, balen!! De belangstelling voor de loterij moet haast wel mega zijn geweest..

  [ # 157 ] 08 October 2015 01:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

HOOOOLY lord. Ik ben altijd bang dat ik word opgelicht, maar volgens mij heb ik een kaartje weten te bemachtigen voor vanavond.
Iemand bood er een aan op een ander forum, ik heb gemaild en heb haar telefoonnummer voor het geval we elkaar niet kunnen vinden vanavond.  En nog niet betaald, haha! Dus heb er zelf wel goede hoop in dat ik niet wordt opgelicht. :p (Kan iemand dit even bevestigen?! #stuiterendopkantoor 😉)

Dus jongens, kunnen jullie even voor me duimen dat ik niet voor piet snot vanavond bij ‘t Queen’s sta, maar daadwerkelijk Colm Wilkinson ga zien?! x|
Mocht het allemaal goed gaan kunnen jullie hier uiteraard een (veel te enthousiast) verslag verwachten! 😊

[ Gewijzigd: 08 October 2015 01:37 PM by Anniek ]
   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 158 ] 08 October 2015 01:55 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Mooie avond toegewenst ! Jeetje Cosette 30 jaar. Blijft toch wel de musical der musicals met alle mooie herinneringen die eraan vastzitten. Geïntrigeerd toen we 1985 in Londen waren en stonden te staren naar het logo boven de ingang van het Palace. De aanschaf van de dubbelelpee met de eerste Londense cast voor een klein fortuin, die ik heb grijsgedraaid. Nog veel voorstellingen daarna gezien en talloze middagen in Amsterdam en Scheveningen doorgebracht bij de eerste Nederlandse versie. En altijd een constante factor in Londen, eerst in het Palace, nu in het Queens. Feestelijke avonden met tien jaar in de Royal Albert Hall en vijfentwintig in de O2 Arena. Ik vind het ook een prachtig idee dat alleen in Londen nog de originele versie te zien blijft en dat hopelijk nog voor vele jaren.

[ Gewijzigd: 09 October 2015 05:37 AM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 159 ] 09 October 2015 08:54 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Wat. Een. Avond! Sorry in advance voor het lange en overenthousiaste verslag, haha!

Allereerst ging ik naar het theater, toch niet helemaal zeker of ik echt een kaartje had, maar gelukkig stond daar de vrouw waarmee ik had afgesproken met een kaartje over.
Er waren een x aantal tickets te koop (500 pond per stuk,AU!), een stuk of 300 kaartjes te winnen via een loterij en de rest was voor genodigden.
Het kaartje wat ik kon overnemen betrof een loterij ticket, dus ik had me ingesteld op een Upper Circle restricted view plek.

Het bleek Stalls Row A, Seat 8. WOW. Vooraan in een prachtige stoel. Met uitzicht op Cosette met een feesthoedje op. En voor iedere bezoeker een speciale 30th anniversary brochure.

De show begon, en het was heerlijk om te zien hoeveel energie er werd gegeven. Ook het publiek was natuurlijk uitzinnig dus al met al een hele fijne show gezien. Ik begin deze cast steeds meer te waarderen 😊.

Na een staande ovatie kwam Sir Cameron Mackintosh het podium op, vertelde dat we een champagne break hadden (zodat de cast zich even kon verkleden voor een ‘wellicht speciale’ 😉 finale.
Binnen no time had iedereen in het publiek een glas champagne van het huis in handen, (Ik heb wellicht de lege fles meegenomen bij wijze van origineel aandenken, haha!) keken we naar een heel leuk filmpje met allemaal oude beelden, en referenties naar de enorme inpact van Les Mis (fragmenten uit SouthPark, Family Guy, Sesamstraat etc die Les Mis referenties hebben). Ook was er een optreden van de Welsh productie van Les Miserables. Een hele, hele hoop kids zongen een aantal nummers vanuit de zaal, supergaaf gedaan.
Hierna was het tijd voor de grande finale.

Allereerst Patti LuPone en Francess Rufelle die samen met Rachel Ann en Carrie een duetje zongen. Hierna kwamen Colm Wilkinson, Geronimo Rauch, John-Owen Jones ten tonele om samen met Peter ook nog een prachtig duet neer te zetten. Colm Wilkinson die nog even zonder enige moeite de hoge noot uit Bring Him Home nailed.  Safe to say dat ik hier echt even een traantje heb gelaten.
Hierna kwamen Boublil, Schonberg en een 90jarige Herbert Kretzmer het podium op. Ik vond dit echt waanzinnig. De grondleggers van deze musical die zoveel impact heeft gehad op theater, media en een tijdloze klassieker is.  Ook het originele creatieve team was aanwezig, evenals een hele hoop bekende mensen zoals bijvoorbeeld Jonathan Pryce.

Al met al een hele speciale avond. Ik ben zo ontzettend blij dat ik er toch nog bij kon zijn.
Als het kon was zelfs Victor Hugo himself erbij geweest, haha!

En zoals Cameron Mackintosh afsloot: This musical will outlive us all. En mogen we hopen dat hij gelijk heeft.

[ Gewijzigd: 09 October 2015 09:02 AM by Anniek ]
   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 160 ] 09 October 2015 09:11 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Wow, klinkt waanzinnig allemaal. En nog een speciale brochure ook, lucky jou! Ben helemaal niet jaloers ha ha. Nou ja, ik mag over 2 weken weer.

  [ # 161 ] 09 October 2015 09:14 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  339
Geregistreerd  2010-02-07

Wat een verwennerij! Maar het is je van harte gegund!

  [ # 162 ] 09 October 2015 09:25 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Heerlijk! En met Patti! Hopelijk komt de finale op Youtube te staan net als bij Miss Saigon.

  [ # 163 ] 09 October 2015 09:49 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Zo te lezen heb je een geweldige avond gehad !! En super dat ook Patti LuPone er was. Nu maar hopen inderdaad op een registratie van de finale op YouTube.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 164 ] 09 October 2015 10:01 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Dank allen! 😊
En wat betreft de finale, die komt echt nog wel online.
Het was in ieder geval geen opname voor het eigen archief, want er was niet op bespaard. :p
Stuk of 5 camera-mensen gezien, dus laten we het hopen, zou het zelf ook nog graag willen terugzien! 😊

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 165 ] 25 October 2015 06:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

WAUW!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=VzT9_Qzo3iU

‹ First  < 9 10 11 12 13 >  Last ›
11 of 20