9 of 20 | ‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
Les Misérables Londen
  [ # 121 ] 03 January 2015 10:40 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik denk dan: neem een kopie van de kaart mee, een kopie van het paspoort van de kaarthouder en zorg dat die persoon ook bereikbaar is per telefoon als je die kaarten gaat ophalen. Meer kun je niet doen denk ik… Niet iedereen heeft immers een creditcard…

Ik heb afgelopen jaar kaarten opgehaald voor Wicked en Urinetown en beide keren zouden ze vragen om de kaart (van mijn moeder) en dat hebben ze niet gedaan. Ik moest bij Wicked geloof ik wel tekenen voor ontvangst, ik heb toen verder niet gezegd dat de creditcard niet van mij was…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 122 ] 04 January 2015 08:39 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik heb ook nog nooit de creditcard hoeven laten zien als ik kaartjes ging ophalen..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 123 ] 04 January 2015 10:00 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik denk dat ik in ongeveer 1 van de 5 gevallen de kaart ook daadwerkelijk moet laten zien. Een kopie van de kaart lijkt me slim, en als je dezelfde naam hebt ook zeker wel voldoende. Zeker als je jong bent vinden ze het ook aan de kassa niet gek dat je zelf geen creditcard hebt.

  [ # 124 ] 13 January 2015 12:50 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

ik wil heel graag Simon Shorten zien als valjean… hij is nu cover. Ik weet dat hij steeds speelt op maandagavond. Zouden er hier mensen zijn die weten of hij ook specifieke data speelt als valjean in februari? Alvast bedankt…

  [ # 125 ] 01 March 2015 07:35 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Les Miserables is zo’n show die ik in Londen, Rotterdam, Amsterdam, New York en weer Londen talloze malen zag maar nog nooit met Celinde in de rol van Fantine. En wat doe je dan als je de afgelopen maanden 2 keer in de zaal zat en ze beide keren door ziekte en andere verplichtingen plotseling niet speelde?  Juist, op vrijdagavond wederom naar het Queens Theatre om op het castboard te zien dat je doorzettingsvermogen beloond wordt en je haar naam eindelijk ziet staan. Blijdschap maakt zich van me meester en dat geldt ook voor het forse aantal andere dutchies die staan te jubelen als ze zien dat Celinde vanavond op gaat.
Het zien van Celinde is de kers op de taart, haar vertolking van ‘I dreamed a dream’ blijft waanzinnig en bezorgt me een gevoel van trots: Spatzuiver, krachtig, een genot om naar te luisteren. Zeker als je de enthousiaste reacties van de zaal hoort weet je dat Celinde hier een prachtige staaltje Hollandse musicalexport levert!
Maar los van Celinde is ‘deze taart’ altijd heerlijk; Les Mis staat als een huis, klopt van begin en eind en zal me nooit gaan vervelen. Aangrijpend verhaal, prachtige score, visueel overweldigend. En dan de huidige cast, die is werkelijk uitstekend. Zonder uitzondering ijzersterk, geloofwaardig acteerwerk en de zangprestaties zijn fenomenaal. Over Celinde weten we wat dat betreft genoeg, maar wat te denken van Carrie Hope Fletcher (Eponine), Peter Lockyer (Valjean), David Thaxton (Javert) en Rob Houchen (Marius). Daarnaast is Tom Edden een van de leukste Thenardiers die ik ooit zag. Tenslotte een dikke pluim voor het krachtige ensemble. 

30 jaar staat deze voorstelling nu in Londen en net als de vorige 2x in januari is het ook vanavond weer full house. Het publiek wordt getrakteerd op een magische avond en bij het slotapplaus gaat het dak er wederom af.  Les Mis is een meesterwerk dat je keer op keer weer wilt bekijken…

  [ # 126 ] 15 April 2015 10:55 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Afgelopen vrijdag zag ik Les Misérables voor het eerst. Ik was dolblij dat Celinde speelde - ik ging immers vooral voor haar. Van Les Misérables zag ik alleen de film en die deed me niet bijzonder veel. De musical wel! Peter Lockyer als Jean Valjean was enorm intens, van begin tot einde… Zal niet iedereen noemen, maar ik heb een prachtige musical gezien met veel mooie stemmen, ook in het ensemble.

Celinde was prachtig als Fantine. Ik heb ongecontroleerd zitten janken bij I Dreamed a Dream en dat gebeurt me niet zo vaak. Ze smeerde de zinnen minder uit tot een brij dan dat ik haar bij de sing-a-long en Musicals in Concert heb horen doen en dat klinkt toch net iets prettiger. (Het moment waar dit nummer zit in de voorstelling is inderdaad raar, in de film is het logischer.)

Ik hoop dat Celinde snel in een musical speelt waarin haar personage niet doodgaat en zeker niet al vlak na het begin… :lol:

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 127 ] 16 April 2015 01:28 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik lees net dat Sanne den Besten de nieuwe cover Fantine wordt!

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 128 ] 16 April 2015 01:35 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ben nu echt benieuwd wie de first cast wordt. Las iets over meer ervaring in Engeland..
Maar leuk! Nederlanders en Fantine, gouden combi! 😉

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 129 ] 16 April 2015 02:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Zou misschien één van de huidige understudy’s (Melanie Bright & Jessamy Stoddart) doorschuiven?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 130 ] 16 April 2015 02:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Dan hoop ik Jessamy! Zag Melanie laatst en was niet compleet weggeblazen door d’r.. Maar ik ben benieuwd wat die cast gaat doen, want er gaan er behoorlijk wat weg geloof ik!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 131 ] 18 April 2015 10:56 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Voor het 30 jarige bestaan hebben ze speciale ‘post-card’ fotos gemaakt

http://www.broadwayworld.com/article/Photo-Flash-West-Ends-LES-MISERABLES-Debuts-30th-Anniversary-Postcards-20150417

  [ # 132 ] 11 May 2015 10:40 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

De nieuwe castleden zijn vandaag begonnen met repeteren. WhatsOnStage meldt het volgende:

Joining the cast from 15 June 2015 are WhatsOnStage Award winner Rachelle Ann Go (Miss Saigon) as Fantine, alongside Phil Daniels as Thénardier, Jeremy Secomb as Javert, Katy Secombe as Madame Thénardier and Zoë Doano as Cosette.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 133 ] 11 May 2015 11:21 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik moet nog even wennen aan deze namen.. Weet nog niet wat ik er van ga vinden totdat ik het heb gezien denk ik.
Peter, Rob en Carrie blijven als principals, vind het zelf erg jammer dat Celinde, Tom en Wendy weggaan!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 134 ] 11 May 2015 12:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Blijft Carrie? Laatst zei ze nog dat ze weg zou gaan en dat ze dan eindelijk haar haar af kon knippen.

  [ # 135 ] 11 May 2015 02:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik was eerlijk gezegd er ook van overtuigd dat Carrie zou weggaan… Iets met “ik doe dit al twee jaar” ofzo.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
9 of 20