6 of 17 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
try out Evita
  [ # 76 ] 08 December 2007 10:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

cremi - 08 December 2007 10:35 PM

Daar baal ik dus vreselijk van…. En even over op de RELmodus…

Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? Ik heb de kaarten gekocht naar aanleiding van Brigitte d’r overwinning. Compensatie? Ik bedoel Marjolein zal het vast geweldig doen. Maar als ik Marjolein had gewild had ik wel op haar gestemd.

Einde RELmodus

Ik denk dat het er wel aan zat te komen. Vanaf begin van Wie wordt Evita zo bezig zijn houdt niemand vol. Toch jammer. Volgende maand beter hopen we maar!

Ik vind dat je het naar aanleiding van de tv-show “Wie Wordt Evita” wel een soort hoofdrolgarantie zou moeten krijgen. Als Brigitte niet op gaat, zou je het recht moeten hebben om iets van compensatie te krijgen.

Cremi, ik zou het een briefje / mailtje naar Stage Entertainment sturen, wie weet wat er uit komt.

  [ # 77 ] 08 December 2007 11:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

cremi - 08 December 2007 10:35 PM

Daar baal ik dus vreselijk van…. En even over op de RELmodus…

Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? Ik heb de kaarten gekocht naar aanleiding van Brigitte d’r overwinning. Compensatie? Ik bedoel Marjolein zal het vast geweldig doen. Maar als ik Marjolein had gewild had ik wel op haar gestemd.

Einde RELmodus

Ben het met je eens hoor. Ik heb ook speciaal vanwege Brigitte tickets besteld. En ik ga volgende week al dus ik hoop vurig dat ze spoedig hersteld!
(Dus bij deze: Brigitte, beterschap!)

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 78 ] 08 December 2007 11:13 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Dat vind ik dus echt onzin. Je hebt toch bij geen enkele musical de garantie dat de volledige eerste cast speelt.. En aangezien Brigitte ook geen superwoman is en dus ook geen jaar lang 8 shows per week kan spelen, is er altijd een kans dat een understudy op gaat.

Dat zouden jullie als fans toch moeten weten… Dan ga je nog maar een keer naar de show. Zelfs de Jimfans snapten zulke dingen.

Belangrijkste punt is dat Brigitte volledig hersteld (voor de première, als het even kan).

[ Gewijzigd: 08 December 2007 11:16 PM by appeltjesappeltje ]
  [ # 79 ] 08 December 2007 11:13 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Mocht je kaarten hebben voor het Luxor en Brigitte speelt niet… dit staat op de site van het Luxor

De hoofdrol wordt gespeeld door Brigitte Heitzer, winnares van het AVRO-programma Op zoek naar Evita.

Mocht het niet bij Stage Entertainment lukken, dan kun je het misschien nog proberen bij het Luxor zelf. Met een beetje goede wil kun je dit interpreteren dat Brigitte speelt (punt). Er staat niets bij, over dat ze in geval van ziekte etc. niet opgaat…  😉

  [ # 80 ] 08 December 2007 11:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Marloes* - 08 December 2007 11:13 PM

Dat vind ik dus echt onzin. Je hebt toch bij geen enkele musical de garantie dat de volledige eerste cast speelt.. En aangezien Brigitte ook geen superwoman is en dus ook geen jaar lang 8 shows per week kan spelen, is er altijd een kans dat een understudy op gaat.

Bij Passion was die garantie er ook. Pia, Vera en Stanley hadden geen eens understudies.

In London en op Broadway is het gebruikelijk dat als de ster die gepromoot wordt niet speelt, dit a. aangekondigd wordt, b. als het onverwacht is, zijn er regelingen.

  [ # 81 ] 08 December 2007 11:19 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Als er geen understudy’s zijn wordt gewoon de show afgelast. Maar aangezien Brigitte maar liefs 2 understudy’s heeft, kun je er vanuit gaan dat zij niet alle shows zelf speelt. Balen ja, maar that’s life. Brigitte is ook maar een mens. Beetje arrogant om te suggereren dat ze maar gewoon moet spelen terwijl de dokter haar bedrust geeft, enkel en alleen omdat jij zo nodig haar wil zien. En om nou de rest van de week shows af te lassen? Als jullie voor de kosten opdraaien zal SE er misschien geen problemen mee hebben, maar anders lijkt het me iets lastiger.

  [ # 82 ] 08 December 2007 11:23 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Marloes* - 08 December 2007 11:19 PM

Als er geen understudy’s zijn wordt gewoon de show afgelast. Maar aangezien Brigitte maar liefs 2 understudy’s heeft, kun je er vanuit gaan dat zij niet alle shows zelf speelt. Balen ja, maar that’s life. Brigitte is ook maar een mens. Beetje arrogant om te suggereren dat ze maar gewoon moet spelen terwijl de dokter haar bedrust geeft, enkel en alleen omdat jij zo nodig haar wil zien. En om nou de rest van de week shows af te lassen? Als jullie voor de kosten opdraaien zal SE er misschien geen problemen mee hebben, maar anders lijkt het me iets lastiger.

Het gaat niet om dat Brigitte altijd moet spelen, maar om wat er gaat gebeuren als ze een keer niet speelt. Als het van te voren bekend is, het aankondigen wanneer ze vrij heeft, en de mogelijkheid geven om mensen compensatie te geven, hetzij in de vorm van geld, hetzij in de vorm van kaarten omruilen.

  [ # 83 ] 08 December 2007 11:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Er is niemand die suggereerd dat “Brigitte maar MOET spelen”.
Cremi schreef dat niet, ik niet en Klaske ook niet. Ziek is ziek. Maar dan mogen we nog wel hopen dat ze spoedig hersteld. Ik ben nog wel bereid om naar Marjolein te gaan kijken als zij volgende week op zou moeten als Evita (gun het haar ook van harte hoor), maar dan mag ik nog wel een voorkeur hebben voor Brigitte. Heb niet voor niks voor Bri gestemd…
(Denk overigens alleen dat mijn gezelschap minder blij zal zijn :vaag: )

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 84 ] 08 December 2007 11:26 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2007-05-23

Marjolein durfde het vanavond nog niet aan. Er zijn vanavond en morgen extra repetities en morgen zal ze dus wel opgaan als Evita. Ik vermoed dat ze haar doorloop nog niet gehad heeft en dat ze daardoor het nog niet aandurfde. Alleen maar respect voor haar dat ze haar grenzen zo goed durft aan te geven.

Sneu voor Brigitte dat ze nu al ziek is, maar misschien wel beter dat ze nu even een paar dagen rust heeft dan bij de Première en vlak daarna…

Marjolein zal de aankomende 3 voorstellingen spelen en hoe het daarna zal gaan lopen? Dat weet niemand….

  [ # 85 ] 08 December 2007 11:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

-

[ Gewijzigd: 08 December 2007 11:31 PM by appeltjesappeltje ]
  [ # 86 ] 08 December 2007 11:29 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2007-05-23

Wat vind je bullshit Marloes*? Dat Mar het niet aandurfde of dat de mensen zo moeilijk doen over een afgelaste show? 😊

  [ # 87 ] 08 December 2007 11:29 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Scarletwoman - 08 December 2007 11:24 PM

Er is niemand die suggereerd dat “Brigitte maar MOET spelen”.
Cremi schreef dat niet, ik niet en Klaske ook niet. Ziek is ziek. Maar dan mogen we nog wel hopen dat ze spoedig hersteld. Ik ben nog wel bereid om naar Marjolein te gaan kijken als zij volgende week op zou moeten als Evita (gun het haar ook van harte hoor), maar dan mag ik nog wel een voorkeur hebben voor Brigitte. Heb niet voor niks voor Bri gestemd…
(Denk overigens alleen dat mijn gezelschap minder blij zal zijn :vaag: )

Natuurlijk heb je een voorkeur, ik wil ook het liefste Brigitte zien als ik naar Evita ga. Maar wat je zegt; ziek is ziek. Dan ga je toch geen ‘vergoeding’ oid eisen? Kom op zeg, we zijn toch geen kleuters. 😊

  [ # 88 ] 08 December 2007 11:30 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Tessiej - 08 December 2007 11:29 PM

Wat vind je bullshit Marloes*? Dat Mar het niet aandurfde of dat de mensen zo moeilijk doen over een afgelaste show? 😊

Dat mensen zo moeilijk doen.

  [ # 89 ] 08 December 2007 11:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Marloes* - 08 December 2007 11:29 PM
Scarletwoman - 08 December 2007 11:24 PM

Er is niemand die suggereerd dat “Brigitte maar MOET spelen”.
Cremi schreef dat niet, ik niet en Klaske ook niet. Ziek is ziek. Maar dan mogen we nog wel hopen dat ze spoedig hersteld. Ik ben nog wel bereid om naar Marjolein te gaan kijken als zij volgende week op zou moeten als Evita (gun het haar ook van harte hoor), maar dan mag ik nog wel een voorkeur hebben voor Brigitte. Heb niet voor niks voor Bri gestemd…
(Denk overigens alleen dat mijn gezelschap minder blij zal zijn :vaag: )

Natuurlijk heb je een voorkeur, ik wil ook het liefste Brigitte zien als ik naar Evita ga. Maar wat je zegt; ziek is ziek. Dan ga je toch geen ‘vergoeding’ oid eisen? Kom op zeg, we zijn toch geen kleuters. 😊

Ik zelf heb niks gezegd over een vergoeding…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 90 ] 08 December 2007 11:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Nee, dat was ik.

En dat moet je meer zien als bijvoorbeeld een willekeurig product, een voorstelling is in feite een product, dat niet doet wat de fabrikant je beloofd had, ga je ook terug naar de winkel.

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 17