5 of 61 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Theatermanieren
  [ # 61 ] 15 November 2009 02:44 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

in het theater bij ons kost het niets en hoef je eigenlijk nooit echt lang te wachten, dus ik laat mijn jas eigenlijk altijd achter in de garderobe…

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 62 ] 15 November 2009 02:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

in eindhoven kost de garderobe ook niets
maar heb gewoon geen zin als ik het het ov ben om de bus te missen
en ik moet zowieso overstappen op het station

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 63 ] 15 November 2009 03:58 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Ik vind het helemaal niet erg om mijn jas bij de garderobe te hangen, maar ik vind het zo verschrikkelijk dat bij het einde van de voorstelling het altijd onwijs druk is bij de garderobe!
Dus voortaan houd ik mijn jas gewoon bij me, is ook handig als er een lang iemand voor zit, kan je hem onder je kont leggen;).

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 64 ] 15 November 2009 04:00 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Timmie1992 - 15 November 2009 03:58 PM

Ik vind het helemaal niet erg om mijn jas bij de garderobe te hangen, maar ik vind het zo verschrikkelijk dat bij het einde van de voorstelling het altijd onwijs druk is bij de garderobe!
Dus voortaan houd ik mijn jas gewoon bij me, is ook handig als er een lang iemand voor zit, kan je hem onder je kont leggen;).

Maar als je dan een klein persoon achter je hebt zitten, zal die ook niet echt vrolijk van worden!

  [ # 65 ] 15 November 2009 04:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

  Timmie1992 - 15 november 2009 04:58 PM

  Ik vind het helemaal niet erg om mijn jas bij de garderobe te hangen, maar ik vind het zo verschrikkelijk dat bij het einde van de voorstelling het altijd onwijs druk is bij de garderobe!
  Dus voortaan houd ik mijn jas gewoon bij me, is ook handig als er een lang iemand voor zit, kan je hem onder je kont leggen;).

Maar als je dan een klein persoon achter je hebt zitten, zal die ook niet echt vrolijk van worden!

Haha nee, dat is ook wel weer waar, maar als diegene het irritant vind, en hij vraagt gewoon normaal of ik niet op mijn jas wil gaan zitten, dan leg ik hem heus wel weg, zo ben ik dan weer wel, maar als iemand gelijk boos gaat praten tegen mij, dan heeft diegene pech, en blijf ik gewoon zitten.

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 66 ] 15 November 2009 06:38 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2008-08-18

__niX - 14 November 2009 07:03 PM
wendy1987 - 14 November 2009 06:55 PM

Gelukkig maak ik die dingen niet mee.
ik neem ook mijn jas mee, omdat ik altijd koude benen krijg van het stilzitten hihi Mijn jas leg ik dan over mijn benen

Vraagje, word er dan wel eens aan jou gevraagd of je je jas wil ophangen? Ik werk in een theater namelijk en wij moeten voor zover het mogelijk is alle jassen uit de zaal halen..

Nooit, ik ben afgelopen 3 jaar 20x geweest en nooit de vraag gehad

  [ # 67 ] 15 November 2009 09:51 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

wendy1987 - 15 November 2009 06:38 PM
__niX - 14 November 2009 07:03 PM
wendy1987 - 14 November 2009 06:55 PM

Gelukkig maak ik die dingen niet mee.
ik neem ook mijn jas mee, omdat ik altijd koude benen krijg van het stilzitten hihi Mijn jas leg ik dan over mijn benen

Vraagje, word er dan wel eens aan jou gevraagd of je je jas wil ophangen? Ik werk in een theater namelijk en wij moeten voor zover het mogelijk is alle jassen uit de zaal halen..

Nooit, ik ben afgelopen 3 jaar 20x geweest en nooit de vraag gehad

In het Chasse theater in Breda is het zelfs verboden om je jas mee de zaal in te nemen. Mag niet van de brandweer. Als het enigszins kan qua weer doe ik daar naar toe altijd een colbertje of spijkerjasje aan, dat mag nl wl mee naar binnen, omdat je het dan aan hebt.

Ik begrijp het wel waarom het niet mag, maar ze hebben daar bij de garderobe ook genoeg mensen staan dus na aflooop heb je binnen 5 minuten je jas.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 68 ] 16 November 2009 12:42 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2009-03-27

Een (kleine) irritatie van een orkestlid uit de orkestbak dan…
Mensen die op de eerste rij van de zaal zitten en denken dat ze thuis zijn en dus (net als thuis op de tafel) met hun voeten omhoog op de rand van de orkestbak leunen, en soms zelfs hun schoenen daarbij uitdoen.
Ik weet niet hoe fijn jullie het vinden om 2 tot 3 uur op je werk te zitten met een stel zweetvoeten in je nek, maar ik persoonlijk ken prettiger werkomstandigheden.

  [ # 69 ] 16 November 2009 07:46 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

helemaal mee eens, dat is gewoon associaal gedrag en dan hoor je niet in het theater thuis dan is het net of het je allemaal niet intresseert

  [ # 70 ] 16 November 2009 09:12 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Hoe halen mensen dat in hun hoofd. Kan me voorstellen dat dat een grote irriatiebron is! Persoonlijk vind ik het ook irritant als mensen niet stil kunnen zitten naast je. Dat je dan de hele tijd mee zit te wiebelen. Grr… Verder ben ik het behoorlijk eens met de meeste irritaties die beschreven worden op het forum, waarvan ik (mee-) praten / zingen nog de ergste vind.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 71 ] 16 November 2009 11:14 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

rineke - 15 November 2009 09:51 PM
wendy1987 - 15 November 2009 06:38 PM
__niX - 14 November 2009 07:03 PM
wendy1987 - 14 November 2009 06:55 PM

Gelukkig maak ik die dingen niet mee.
ik neem ook mijn jas mee, omdat ik altijd koude benen krijg van het stilzitten hihi Mijn jas leg ik dan over mijn benen

Vraagje, word er dan wel eens aan jou gevraagd of je je jas wil ophangen? Ik werk in een theater namelijk en wij moeten voor zover het mogelijk is alle jassen uit de zaal halen..

Nooit, ik ben afgelopen 3 jaar 20x geweest en nooit de vraag gehad

In het Chasse theater in Breda is het zelfs verboden om je jas mee de zaal in te nemen. Mag niet van de brandweer. Als het enigszins kan qua weer doe ik daar naar toe altijd een colbertje of spijkerjasje aan, dat mag nl wl mee naar binnen, omdat je het dan aan hebt.

Ik begrijp het wel waarom het niet mag, maar ze hebben daar bij de garderobe ook genoeg mensen staan dus na aflooop heb je binnen 5 minuten je jas.

Dat ‘zeggen’ ze bij ons ook.. Dat van de brandweer. Schijnt gelul te zijn, hoorde ik laatst….. Tis wel handig enzo mocht er brand uitbreken, maar daarom is het niet verboden.. Sssst. :tong:

  [ # 72 ] 16 November 2009 11:54 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Bij ons in Capelle proberen ze ook iedereen met jas tegen te houden. Inderdaad ivm de brandweer.
Daarom is garderobe ook gratis en verplicht.
Als ik na de voorstelling echt weg moet, hou ik daar rekening mee en kom ik altijd met vest of zoiets dergelijks aan 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 73 ] 16 November 2009 12:02 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

JeroenG - 16 November 2009 12:42 AM

Een (kleine) irritatie van een orkestlid uit de orkestbak dan…
Mensen die op de eerste rij van de zaal zitten en denken dat ze thuis zijn en dus (net als thuis op de tafel) met hun voeten omhoog op de rand van de orkestbak leunen, en soms zelfs hun schoenen daarbij uitdoen.
Ik weet niet hoe fijn jullie het vinden om 2 tot 3 uur op je werk te zitten met een stel zweetvoeten in je nek, maar ik persoonlijk ken prettiger werkomstandigheden.

Oh, ik dacht altijd de orkestbak een soort bijzettafeltje was… 😉
 
 
 

__niX - 16 November 2009 11:14 AM

Dat ‘zeggen’ ze bij ons ook.. Dat van de brandweer. Schijnt gelul te zijn, hoorde ik laatst….. Tis wel handig enzo mocht er brand uitbreken, maar daarom is het niet verboden.. Sssst. :tong:

Wat is dan de reden, je maakt me nieuwsgierig… 😉

Net zoals het bordje ‘de directie is niet aansprakelijk bla bla’, dat zijn ze namelijk wél. Er wordt toch zoveel ‘geluld’ in het theater… 😉

  [ # 74 ] 16 November 2009 12:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Tim - 16 November 2009 12:02 PM

 
Wat is dan de reden, je maakt me nieuwsgierig… 😉

Net zoals het bordje ‘de directie is niet aansprakelijk bla bla’, dat zijn ze namelijk wél. Er wordt toch zoveel ‘geluld’ in het theater… 😉

Ja, ik vroeg me dat ook af, wat de reden dan wel is. De mensen die boven mij staan, waar ik de avonden mee werk, wisten het eigenlijk zelf ook niet helemaal. Waarschijnlijk is het gewoon een goede smoes om mensen te overtuigen die jassen uit de zaal te krijgen. Als je zegt dat het voor de brandveiligheid is, zijn mensen sneller bereid de spullen af te geven. We kunnen mensen overigens nooit verplichten de jas af te geven, aangezien bewaakt bij ons betaald is…

O btw ik heb dit niet gezegt he. Niet zo netjes om zo te spreken over mn werk :tong:

  [ # 75 ] 16 November 2009 03:34 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2009-03-27

Tim - 16 November 2009 12:02 PM
JeroenG - 16 November 2009 12:42 AM

Een (kleine) irritatie van een orkestlid uit de orkestbak dan…
Mensen die op de eerste rij van de zaal zitten en denken dat ze thuis zijn en dus (net als thuis op de tafel) met hun voeten omhoog op de rand van de orkestbak leunen, en soms zelfs hun schoenen daarbij uitdoen.
Ik weet niet hoe fijn jullie het vinden om 2 tot 3 uur op je werk te zitten met een stel zweetvoeten in je nek, maar ik persoonlijk ken prettiger werkomstandigheden.

Oh, ik dacht altijd de orkestbak een soort bijzettafeltje was… 😉

 
 
Dat klopt. We zitten er ook maar een beetje bij 😉

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 61